Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

با خرید یه کادوی هیجان انگیز، همسر یا دوستتون رو شگفت زده کنید

گاهی وقتا یه هدیه ساده می تونه خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنین توی روابط آدما موثر باشه. هرچند روحیات و سلایق آدمای مختلف با هم فرق می کنه، ولی یه کادوی قشنگ می تونه حال هر کسی رو بهتر کنه. امروز می خوام یکی از تجربه های خوبم رو توی خرید کادو باهاتون به اشتراک بزارم. یه سایت بهتون معرفی می کنم که کادو های جذاب و جینگول رو با قیمت مناسبی به دستتون (یا دست کسی که می خواین) می رسونه. من خودم یه بار امتحانش کردم و نتیجش خیلی خوب بود؛ خرید کادوی هیجان انگیز از گیفت آس.

گیفت آس، خرید کادوی خاص

همونطور که از اسمش بر میاد، توی این سایت می تونید گزینه های مختلفی رو برای کادو درنظر بگیرید که در کنار کیکی که اینجا طراحی می کنید (و واقعا که چه کار خوبی می کنید!) سفارش بدید براتون بیارن. من خودم یه بسته سفارش دادم که توش شکلات و تزیینات زیبایی بود. البته بعدش چندتا دیگه از دوستامون هم ازش خرید کردن و همه از کیفیت و بسته بندیش راضی بودن. یه نکته مهم در مورد شکلات خارجی، تاریخ انقضاشه که توی این مورد، همه شکلات ها تازه بودن.

برای دیدن محصولات و سفارش، یه سر به سایت گیفت آس به آدرس GiftUs.ir بزنید.

هم کادو بخرید هم کار خیر کنید

تاجایی که متوجه شدیم، گیفت آس، با یه سری تامین کننده در تماسه که توی خونه خودشون سفارشات مشتریاش رو آماده می کنن. علاوه بر اینکه این موضوع باعث کاهش هزینه سربار می شه، خرید از این سایت به اقتصاد خانواده ها هم کمک می کنه. تازه اینا یه قسمتی از سودشون رو به یه موسسه خیریه می دن و جزییات پرداخت رو چندوقت یکبار روی سایتشون می زارن.

درمورد محصولات

محصولات کادویی این سایت توی 4 شاخه اصلی بسته های شکلات، کوکی های تزیینی (که بخاطر قشنگیشون، بیشتر برای تزیین و پذیرایی خوبن تا خوردن)، طراحی های سفارشی (مثلا نقاشی از چهره) و بسته های مخصوص مراسم نامزدی و عروسی. البته من که سایتشون رو دیدم نوشته محصولات دیگه هم اضافه می شه ولی بعدا.

پشتیبانی

توی سایتش نوشته پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته ولی راستش ما دیگه نصف شب بهشون زنگ نزدیم. ولی چند باری که توی ساعات مختلف صبح و عصر و شب تماس گرفتیم، اپراتوراش با صبوری خاصی به همه سوالامون جواب دادن.

حمل و تحویل

تحویل سفارشات بسته به محصولی که انتخاب می کنید، بین 1 تا 3 روز طول می کشه. بزرگترین بدیش اینه که فقط تحویل توی تهران داره.

 

هرچند این متن ظاهر تبلیغاتی داره، ولی چون از سایتش خوشم اومد این رو براتون نوشتم و سعی کردم چیزی رو غلو نکنم. چه ایرادی داره اگه یه چیز خوب دیدیم به دیگران هم معرفی کنیم؛ حتی اگه تبلیغش بشه؟ امیدوارم برای شما هم تجربه خوبی باشه.

اگه شما هم از این سایت خرید کردید و تجربه ای دارین که می تونین با بقیه به اشتراک بزارید، خوشحال میشم توی کامت ها بنویسید.

عکسای محصولات گیفت آس

عکس هایی که پایین این صفحه می بینین، از صفحه اینستاگرامی گیفت آس به صورت خودکار نمایش داده می شه.

[instashow source=”@giftus.ir” color_gallery_overlay=”rgba(163, 90, 36, 0.97)” color_gallery_arrows=”rgb(239, 129, 0)” color_gallery_arrows_hover=”rgb(241, 173, 11)” color_popup_overlay=”rgba(108, 40, 11, 0.9)” color_popup_bg=”rgb(255, 252, 235)” color_popup_username=”rgb(239, 129, 0)” color_popup_username_hover=”rgb(241, 173, 11)” color_popup_instagram_link=”rgb(239, 129, 0)” color_popup_instagram_link_hover=”rgb(241, 173, 11)” color_popup_counters=”rgb(44, 24, 0)” color_popup_anchor=”rgb(239, 129, 0)” color_popup_anchor_hover=”rgb(241, 173, 11)” color_popup_text=”rgb(44, 24, 0)” color_popup_controls=”rgb(203, 140, 67)” color_popup_mobile_controls=”rgb(203, 140, 67)”]

درباره قناد

اعتقاد دارم زندگی با تمام مشکلاتش زیباست و هرکدوم از ما می تونیم دنیا رو به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنیم. خودمم هم برای همین تلاش می کنم :)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *