Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

تخفیف ویژه سفارشات کیک از سایت کیک ساز به مناسبت ولادت امام رضا

برای گرامی داشت سالروز ولادت ضامن آهو، امام رضا (ع)، کلیه سفارشات کیک های شما با 10 درصد تخفیف پردازش می شود. برای استفاده از این تخفیف، هنگام نهایی کردن خرید خود، کوپن تخفیف را در محل مشخص شده برای این منظور بنویسید.

امام رضا

مدت زمان اعتبار کوپن

شما می تونید از این تخفیف که به کل سبد خرید شما اعمال می شه، تا پایان مرداد 1395 استفاده کنید. البته می تونید توی همین مدت، کیک مود نظر خودتون رو برای یه روز خاص (مثلا جشن تولد عزیزانتون) حداکثر تا 12 ماه آینده طراحی کنید و سفارش بدید و از مزیت این تخفیف استفاده کنید. مثلا ممکنه که تولد همسرتون توی زمستون باشه؛ شما می تونید توی این مدت تخفیف (تا پایان مرداد) سفارشتون رو با استفاده از کوپن تخفیف ثبت کنید و تاریخ و زمان تحویلش رو انتخاب کنید.

کد کوپن تخفیف

emamreza

 

محدوده جغرافیایی استفاده

درحال حاضر، خدمات سفارش و تحویل کیک ساز محدود به مناطق 22 گانه شهر تهران است.

کیک ساز چیست؟

شما با کیک ساز به آسونی می تونید کیکی رو که برای مراسمتون (مثلا جشن تولد) می خواین رو طراحی کنین و سفارش بدین. شما علاوه بر اینکه می تونین در مورد طراحی ظاهرش و شکل و قیافش نظر تصمیم بگیرین، می تونین طعم و مزش و موادی که توش بکار می ره رو هم انتخاب کنید.

از کجا شروع کنم؟

برای شروع، از اینجا برید به صفحه محصولات و از بین محصولات (که الآن دو محصول کیک سفارشی و کیک تصویری موجود است) یکی رو انتخاب کنید و طراحیتون رو شروع کنید.

بعد از تموم شدن طراحی، سفارشتون رو تکمیل کنید. یادتون باشه توی قسمت تکمیل سفارش، کد کوپن تخفیف رو وارد کنید.

هرجا به مشکلی برخوردید، با شماره های 22856778 یا 09302668228 تماس بگیرید یا توی قسمت تماس با ما نظر یا مشکلتون رو با ما در میون بزارید.

درباره قناد

اعتقاد دارم زندگی با تمام مشکلاتش زیباست و هرکدوم از ما می تونیم دنیا رو به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنیم. خودمم هم برای همین تلاش می کنم :)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *