Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

 

توضیح: کیک تولد، گل سرسبد ملزومات یک جشن تولد است اما همه‌ی یک جشن تولد نیست! متاسفانه در فضای وب فارسی بیش‌تر به نمایش انواع و اقسام کیک‌ تولد پرداخته شده و کم‌تر مطلبی در رابطه با الهام‌بخشی و دادن ایده به خانواده‌ها برای برگزاری جشن تولدِ هدفمند منتشر می‌شود!

امیدواریم بتوانیم با همکاری تیم سخت‌کوش سایت “کیک ‌ساز” و طی سلسله مقالاتی تحت عنوان “ایده‌های مدرن برای جشن تولد کودکان،” قدمی هر چند کوچک برای هر چه جالب‌ و شادتر برگزار شدن جشن تولد کودکان دلبندتان بر‌داریم. با “کیک‌ ساز” همراه باشید!

 

سریع اسکیت بردهایتان را پوشیده و خودتان را به سایت کیک ساز برسانید!

به قسمت دوم ایده‌های مدرن برای جشن تولد کودکان خوش آمدید!

توصیه‌ی سایت کیک ساز در مورد برگزاری جشن تولد فرزندان خردسالتان این است که سعی کنید تا حد امکان ایده‌های متفاوت و جدیدی را در برگزاری چنین جشنی اندیشیده و به کار ببرید. به این منظور ما جشن تولد اسکیت‌ برد به همراه عکاسی و سلفی را برایتان برگزیدیم! این ایده‌ای است که  آن را برای شما بومی‌سازی کرده‌ایم!

خلاصه‌ی ایده‌ی جشن تولد اسکیت برد

این ایده برای جشن تولد کودکان دختر و پسر 5 تا 12 ساله قابل اجراست اما از نقطه‌نظر این که یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های در نظر گرفته شده در این جشن، بر مبنای ژست گرفتن بچه‌ها و عکس‌برداری است، حضور تعداد بیش‌تری دختربچه در جشن و‌ یا گرفتن این تولد برای دختربچه‌ها، شاید جالب‌تر باشد!

نکاتی که باید در نظر داشته باشید ایمنی محل برگزاری این جشن از نقطه‌نظر وجود اسکیت‌برد در پای برخی از کودکان در هنگام عکس‌برداری و روحیات بچه‌های شرکت‌کننده در این جشن از نظر مدارای جمعی است.

 

ایده‌ی اسکیت برد،  یک ایده‌ی آسان نیست ولی در در صورت انجام صحیح، بسیار خاص، لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی خواهد بود، البته در صورت صلاح‌دید می‌توانید وسیله‌ی بازی دیگری را که کودک شما و اکثر شرکت‌کنندگان هم‍سن‌و‌سال او دارا هستند را جایگزین سوژه‌ی اسکیت برد کرده و یا کلاً این قسمت را از برنامه‌ی جشن تولد حذف و باقی موارد را اجرا کنید. هیچ اجباری برای داشتن اسکیت ‌برد در کار نیست!

اساس این ایده بر مبنای ابتکار در تزیینات،  کیک تولد اسکیت برد و گرفتن ژست‌های دوست‌داشتنی و بعضاً خنده‌دار توسط کودک شما و دوستان هم‌سن‌‌ سالش و گرفتن عکس عادی و سلفی  از تمامی این صحنه‌های فراموش‌نشدنی است! گاهی در حین برگزاری چنین جشنی چنان صحنه‌ها و ژست‌های بامزه‌ای از خردسالان سر می‌زند که محال است آدم آن را تا آخر عمر فراموش کند، گاهی هم امکان دارد از خنده روده‌بر شوید!

این ژست‌های مختلف می‌تواند در قسمتی از زمانِ جشن، توسط بزرگ‌ترها یا خود بچه‌ها انتخاب شده و یا به صورت تقلید از حرکات کاراکترهای انیمیشنی یا هنرپیشه‌های سینما و تلویزیون باشد.

 

 

 

برای عکس‌برداری از ژست‌های کودک دلبندتان و سایر کوچولوها به 3 طریق می‌توانید عمل کنید:

1.از یک عکاس حرفه‌ای دعوت کنید که دوربین‌های دکوراتیو بزرگ را در کنار دوربین اصلی خود در محل برگزاری جشن مستقر کند تا به این طریق صحنه‌ی جشن برای کودک شما و بچه‌های هم‌سن‌و‌سالش بیش از پیش هیجان‌‌انگیز شود! یا در صورت امکان، خودتان چنین دوربین‌های دکوراتیوی را امانت بگیرید و در محل جشن مستقر سازید

2.در محل جشن، چندین دوربین عکاسی قدیمی یا جدید پایه‌دار  مستقر کنید

3.با همان دوربین عکاسی‌های معمولی و تلفن‌های همراه به صورت عادی یا “سلفی” عکس بگیرید و اگر مقدور بود، دکور دست‌ساز  از دوربین عکاسی بزرگ و پایه‌دار را در محل جشن مستقر کنید.

دیگر ملزومات اصلی جشن تولد اسکیت برد”کیک ساز”

به کار بردن رنگ‌های صورتی- سبز نعنایی و نقره‌ای در ملزومات و تزیینات جشن تولد کودکتان به منظور ایجاد یک فضای شاد و مدرن به عنوان رنگ‌های اصلی پیشنهاد می‌شود.

 

 

می‌توانید حروف  نام دختر یا پسرتان را در ابعاد  بزرگ به صورت دستی و یا با خریداری از فروشگاه‌های لوازم تزیینی آماده کرده و بر روی میز یا محل اصلی استقرار ملزومات جشن قرار دهید. فراموش نکنید که در انتهای جشن، هر یک از بچه‌ها و یا هر دو نفر، یکی از این حروف‌های نمادین را نگاه داشته و همگی چند عکس دسته‌جمعی خواهند گرفت و فرزند شما نیز در وسط این جمع خواهد درخشید!

 

 

بادکنک‌ها و نوارهای تزیینی را نیز از رنگ‌های صورتی- سبزنعنایی و نقره‌ای انتخاب کرده و برحسب موقعیت مکانی به دیوار محل برگزاری جشن،  با نگه‌دارنده و یا بدون نگه‌دارنده نصب کنید.

در هر جشن تولدی رنگ و طرح ملزوماتِ کوچک‌تر، نقش زیادی در هماهنگی اجزای محیط ایجاد می‌کند لازم است که از قبل نسبت به انتخاب شیرینی‌جات، دستمال‌ها و لیوان‌های رنگی، یادداشت‌های ابتکاریِ تبریک و هر چه که این جشن را به نظرتان جالب‌تر می‌کند برنامه‌ریزی کرده باشید.

امکان دارد که مدت  زمان این جشن کمی طولانی‌تر از حد معمول شود پس بهتر است از قبل، لقمه‌هایی یا خانگی یا سفارش داده شده را برای بچه‌ها تدارک ببینید

 

 

 

اگر این جشن را در فصل تابستان برگزار می‌کنید می‌توانید با استفاده از  ظروف فانتزی و تهیه‌ی یکی از شربت‌های سنتی به بچه‌ها اجازه دهید که از خودشان  پذیرایی کنند!

 

کیک تولد اسکیت برد “کیک ساز”! رسیدیم به اصل ماجرا! همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید در قسمت فوقانی این کیک جذاب  و جمع‌و‌جور، چند پرچم همراه با تبریک روز تولد نصب شده است. در بدنه‌ی کیک نقش یک جفت پا با جوراب‌هایی جالب و اسکیت برد قرار دارد.  تغییر هر یک از جزییات کیک تولد اسکیت‌برد امکان‌پذیر بوده و بستگی به میل شما خواهد داشت.

تیم “کیک ساز تمامی خواسته‌های شما در مورد طرح، رنگ و محتویات هر کیکی و از جمله کیک اسکیت برد را به بهترین نحو اجرا خواهد کرد! برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با ما تماس بگیرید! تولد خوش بگذره…!

 

 

 

درباره نادر اتابکی

نمی‌دانم چرا یاد شعری از "سهراب سپهری" افتادم که در آن اصطلاح "جشن خطوط" را به کار برده است... امیدوارم با درج مطالبی شیرین در سایت وزین "کیک‌ساز" برایتان "جشن خطوط" برپا کنیم...!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *