Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

چه شما در حال برنامه‌ریزی برای تولد فرزند، همسر یا بهترین دوست خود باشید، یکی از نکات کلیدی در این جشن، کیک تولد است! برای انتخاب کیک تولد، بی‌نهایت امکان انتخاب وجود دارد، پس شما چطور و چه نوع کیکی را باید برای تولد عشق زندگی خود انتخاب کنید؟ شاید مشکل به نظر برسد، اما نکاتی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین کیک را برای یک جشن تولد انتخاب کنید. می‌توانید از راهنمای خرید کیک تولد کیک ساز استفاده کنید و بهترین کیک مورد نظر را انتخاب کنید:

 

راهنمای خرید کیک تولد

با موضوع جشن هماهنگ باشید

اگر جشن از موضوعی برخوردار است، کیک تولد، در صورتی که با دکوراسیون کلی در جشن تولد هماهنگ باشد، جلوه‌ی بیشتری پیدا می‌کند. مثلاً برای جشن تولد فرزندتان با موضوع مسافرت شکاری، یک کیک که با شیر، فیل و سایر حیوانات تزیین شده است، می‌تواند عالی باشد. از طرف دیگر، یک کیک پنیر یا کیکی که شبیه یک بطری شراب شکل داده شده است، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای جشن تولد همسر شما با موضوع پنیر و شراب باشد.

 

راهنمای خرید کیک تولد

 

هماهنگ کردن رنگها

انتخاب کردن رنگ‌ های روشن در تزئینات، برای داشتن یک کیک تولد ضروری است که می‌تواند توجه مهمان‌های شما را به خود جلب کند. یک روش ساده برای انتخاب رنگ‌ها این است که آنها با رنگ‌های مورد علاقه شخصی که تولد اوست، هماهنگ باشد. یک گزینه دیگر این است که رنگ‌ها را با موضوع جشن هماهنگ کنید. به عنوان مثال، اگر موضوع جشن شما، تیم ورزشی مورد علاقه‌ی دختر یا پسرتان است، رنگ‌های روی کیک تولد باید رنگ لباس تیم ورزشی هماهنگ باشد.

 

راهنمای خرید کیک تولد

 

علایق و سرگرمی‌ها را در نظر بگیرید

یک روش جالب برای هیجان‌زده کردن فرزندتان در مورد کیک تولد این است که این کیک را با قهرمان‌ها یا شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه‌ی آنها تزئین کنید. در مورد علایق بزرگسالان هم، سرگرمی‌ها می‌توانند الهام‌بخش مناسبی برای شکل دادن به یک کیک تولد باشند. پس اگر همسر شما ساعت‌ها مشغول تعمیر کردن ماشین‌های قدیمی است، می‌توانید یک کیک با موضوع ماشین را برای او انتخاب کنید! هر چیزی که عشق زندگی شما به آن علاقه دارد، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. چون در نهایت باید کیکی باشد که بتواند با علایق آنها هماهنگ باشد و روز بزرگ آنها را، بسیار خاص‌تر کند.

 

راهنمای خرید بهترین کیک تولد

 

طعم را انتخاب کنید

در زمانی که می‌خواهید طعمی را برای کیک تولد انتخاب کنید، این مسئله بسیار اهمیت دارد که طعمی را انتخاب کنید که می‌دانید شخص متولد از چشیدن آن لذت می‌برد. اگرچه، در صورتی که کیک تولد برای تولد یک کودک باشد، بهتر است مطمئن شوید که طعمی مثل شکلات یا وانیل را انتخاب می‌کنید که می‌دانید بیشتر کودکان از چشیدن آن لذت می‌برند. و از اینکه بخواهید درمورد طعم‌ها و شکل کیک خلاقیت به خرج دهید، اصلاً نترسید. اگر دختر متولد شما، بستنی دوست دارد، نترسید و یک کیک بستنی برای او بخرید.

 

راهنمای خرید بهترین کیک تولد

 

پس انتخاب یک کیک تولد عالی در صورتی که موضوع جشن، رنگ‌های مورد علاقه، سرگرمی‌ها، علایق و طعم را در نظر بگیرید، می‌تواند راحت‌تر باشد. چه شما این کیک را از قنادی مورد علاقه خود سفارش داده باشید یا نه، با دنبال کردن این نکات می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کیک تولد فرد مورد علاقه شما، می‌تواند او را در روز بزرگی که در پیش دارد، غافلگیر کند.

زمانی که مسئولیت انتخاب کیک تولد برای یک جشن غافلگیرکننده یا هر نوع جشن دیگری بر عهده‌ی شما باشد، گزینه‌های منحصر به فرد بسیاری هستند که می‌توانید از بین آنها دست به انتخاب بزنید. مثلاً اول از همه انتخاب طعم مورد علاقه فرد موردنظر می‌تواند شروع خوبی باشد. یا مثلاً شروع کردن با طراحی کیک چطور؟

از بین طراحی‌های بسیار متفاوتی که باید از بین آنها دست به انتخاب بزنید، این مسئله بسیار اهمیت دارد که انتخاب‌های خود را باز بگذارید. هماهنگ کردن طراحی مناسب با شخصیت فرد متولد، می‌تواند جشن او را بسیار خاص‌تر کند. در اینجا به نکاتی در مورد انتخاب طراحی مناسب برای کیک تولد زن و مرد اشاره می‌کنیم.

 

راهنمای خرید کیک تولد برای آقایان:

مردها با زن‌ها بسیار متفاوت هستند و احتمالاً کیکی نمی‌خواهند که پر از گُل‌های صورتی باشد. چند گزینه مناسب برای کیک تولد مردها عبارتند از:

کیک تولد فست فود: این کیک می‌تواند شبیه یک همبرگر و سیب‌زمینی در کنار آن باشد.

کیک بیسبال: این کیک می‌تواند شبیه یک توپ بیسبال بزرگ در کنار یک چوب بیسبال باشد.

موستانگ: برای افرادی که عشق ماشین هستند، کیک آنها می‌تواند به شکل یک فورد موستانگ طراحی شود.

کیک لیوان آبجو: اگر فرد متولد، عاشق آبجو باشد، این کیک ایده‌آل است. می‌توان آن را به شکل یک لیوان آبجوی واقعی سفارش داد.

کیک کنترل نینتندو: اگر مرد شما عاشق بازی‌های ویدیویی است، این کیک می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. و به شکل دسته کنترل نینتندو طراحی شده باشد.

 

راهنمای خرید کیک تولد برای خانمها:

خرید کردن در وگاس: با موضوع خرید کردن، طراحی این کیک تولد برای هر زنی که عاشق خریدن کردن است، می‌تواند عالی باشد.

تیمِ ادوارد: برای طرفداران فیلم گرگ و میش، این یک کیک تولد بی‌نقص است.

میو: اگر فرد متولد، عاشق گربه‌ها است، این می‌تواند یک کیک مناسب برای تولد او باشد.

دسته‌ای از کیک فنجانی: این یک کیک نیست، اما یک طراحی با کیک‌های فنجانی که شبیه یک دسته گل باشد، بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

رنگ گرم صورتی: یک کیک صورتی و زیبا با طراحی همراه با گل، می‌تواند فوق‌العاده باشد.

همچنین نکات دیگری در راهنمای خرید کیک تولد وجود دارند که کیک مورد نظرتان با بودجه شما نیز جور در بیاید، باید به آنها توجه کنید:

 

راهنمای خرید بهترین کیک تولد

متوجه باشید که کیک‌های تزئین شده، از چه قیمتی برخوردارند.

مهم‌ترین چیز این است که بدانید طراحی کیک، بیشتر از اندازه آن بر روی قیمت کیک تأثیر می‌گذارد. قیمت کیک نه تنها بر پایه اینکه چه مقدار مواد در کیک به کار رفته است محاسبه می‌شود، بلکه زمانی که برای تزئین کیک صرف شده است نیز، در محاسبه قیمت در نظر گرفته می‌شود. پس اگر می‌خواهید هزینه‌های خود را پایین نگه دارید، طراحی کیک خود را ساده‌تر کنید، و شکل دادن به کیک را مثل یک مجسمه، با تعداد بسیار زیادی از گل‌های شکری، و شکل‌های عجیب و غریب و پیچیده، کنار بگذارید.

ارزش و قیمت

تزیین کردن کیک یک هنر است، و این بخشی از هزینه‌ای است که شما برای کیک پرداخت می‌کنید. به شما اطمینان می‌دهیم که اگرچه ممکن است قیمت‌ها بالا به نظر برسند، اما بیشتر تزیین‌کننده‌هایی که می‌شناسیم، پول بسیار کمی در می‌آورند، آنها چون عاشق این کار هستند، آن را انجام می‌دهند. پس اگر قیمت بسیار ارزانی را برای یک کیک دریافت کنید، چند دلیل می‌تواند برای آن وجود داشته باشد، اول اینکه آنها زمان کمتری را بری تزئین کردن آن صرف کرده‌اند، از مواد ارزان‌تری استفاده کرده‌اند و یا افرادی که کیک را تهیه کرده‌اند، تجربه کمتری داشته‌اند. بنابراین اینجا بحث ارزش در برابر قیمت مطرح می‌شود، و تنها شما هستید که می‌توانید در این مورد تصمیم بگیرید.

 

مزه و قیمت

بهتر است صادقانه به شما بگوییم، در صورتی که کیک شما بدمزه باشد، همه در مورد این حقیقت صحبت می‌کنند که کیک شما واقعاً مزه بدی داشته است. متاسفیم، اما این حقیقت دارد، طعم را به خاطر چند دلار، فدا نکنید. طعم عالی کیک، به کیفیت مواد به کار رفته در آن بستگی دارد، کیک‌های ارزان‌تر، از مواد از پیش ترکیب شده تهیه می‌شوند که قیمت کیک را پایین می‌آورد، البته مشکلی در استفاده از مواد از پیش ترکیب شده‌ی باکیفیت وجود ندارد، اگرچه کیک‌های ارزان‌تر معمولاً مزه نمکی خاصی را پس از مدت زمانی به خود می‌گیرند. بنابراین، مواد از پیش ترکیب شده‌ی با کیفیت، هزینه بیشتری برای شما در بر خواهند داشت.

 

خودتان کیک را درست کنید!

خیلی خب، مشخص است که اگر شما کیک را خودتان تهیه کنید، مزایا و معایبی را برای شما به همراه دارد. یکی از مزایای آن این است که چندین دلار پس انداز می‌کنید!! اگرچه باید در مورد اعصاب خود، واقع‌بین باشید، آیا شما فرد خونسردی هستید؟ اگر این طور است، می‌توانید این کار را امتحان کنید. اما اگر یک فرد عصبی هستید، لطفاً کیک خود را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید. چند نکته وجود دارد که باید آنها را به خاطر بسپارید، فرقی نمی‌کند اگر شما یا دوستتان قرار است این کیک را درست کنید. اول از همه، انتظارات واقعی داشته باشید و اگر قرار است یکی از دوستانتان این کیک را درست کند، از شما خواهش می‌کنیم که در درخواست‌هایی که برای طراحی دارید، عاقلانه عمل کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که مواد مورد نیاز برای تزئین کیک، با توجه به طراحی مورد نظر، برای شما هزینه در بر خواهد داشت.

 

مزایا و معایب خریدن یک کیک

این کار سریع، ساده و آسان انجام می‌شود.

شما می‌توانید با هزینه کردن کمتر از 25 دلار، یک کیک را برای 24 نفر سفارش دهید.

شما نمی‌توانید بر روی موادی که در داخل کیک استفاده شده است، کنترل داشته باشید. مگر اینکه یک قنادی داشته باشید. اگر از یک فروشگاه کیک خود را می‌خرید، بپرسید که چه موادی در آن به کار رفته است.

نمی‌توانید دوستانی که کیک‌های بسیار خوبی درست می‌کنند را، تحت تأثیر قرار دهید.

زمانی که بحث خریدن یا درست کردن یک کیک به میان می‌آید، تنها چیزی که بین آنها تفاوت ایجاد می‌کند این است که قلب شما چه می‌گوید. در نهایت، کیک تولد خورده می‌شود. و در پایان چشن تولد، اگر همه چیز خوب پیش برود، آن کیک اصلاً قابل تشخیص نیست و به یک خمیر لِه شده تبدیل شده است. خوب پیش رفتن همه چیز در جشن تولد، بستگی به این مسئله ندارد که شما کیک را خریده باشید یا درست کرده باشید. اما اگر احساس می‌کنید باید کیکی را با هنر خود ارائه کنید، ولی مهارت‌های زیادی در آشپزخانه ندارید، بهتر است غرور خود را کنار بگذارید و از یکی از دوستانتان برای خلق یک کیک تولد کمک بگیرید و کیک را به مرکز توجه در تولد تبدیل کنید.

 

اگر راهنمای خرید کیک تولد را مطالعه کردید چگونه جشن تولد بگیریم را مطالعه کنید و دانستنی های جالب جشن تولد را بخوانید.

 

درباره محمد زیتونی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *