Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34
هدیه تولد برای همسر

مقدمه:

هدیه تولد برای همسر یا هدیه تولد برای خانم ها نام مقاله‌ای است که طی آن تلاش می‌کنیم به آقایان بگوییم که چگونه می‌توانند با امکانات موجودشان هدیه‌ی مناسب‌تری را برای همسرشان تهیه کنند. هم‌چنین اکثر راه‌های پیشنهاد شده در این مقاله می‌تواند عیناً مورد استفاده‌ی خانم‌ها برای تهیه هدیه تولد برای همسرشان نیز قرار بگیرد. راهنمایی‌های ما بیش‌تر حالت سر ِنخ و کلیدی دارند تا معرفیِ هدایای متفرقه.

برحسب تجربیات عصر مدرن، انتخاب هدیه برای هر مناسبتی قواعدی دارد که ما  این سرنخ‌ها را از منابع مختلف خارجی برای خوانندگان خوب کیک ساز جمع‌آوری کرده‌ایم. با کیک ساز همراه باشید.

بهترین راه خرید هدیه تولد برای همسر

خب آقایان محترم! همه‌ی ما در طی سال با مناسبت‌های مختلفی روبرو می‌شویم که لازم است برحسب شرایطمان برای همه یا بعضی از آن‌ها هدیه‌ای تهیه کنیم، مثلاٌ ایام عید یا جشن تولد یا سال‌گرد ازدواج و هم‌چنین مناسبت‌های مختلف.

یکی از مهم‌ترینِ این موارد که نام برده شد هدیه تولد برای همسر یا به عبارت دقیق‌تر که مربوط به موضوع این مقاله می‌شود هدیه تولد برای خانم‌ ها نام دارد.

اما با وجود این که هر سال چندین بار با لزوم تهیه‌ی هدیه برای مناسبت‌های مختلف مواجه می‌شویم ولی هر سال ماجراهای مختلف و سردرگمی‌های همیشگی به سراغمان می‌آید و باز از خود می‌پرسیم مناسب‌ترین هدیه‌ تولد برای خانم ها چیست؟!

یکی از هم‌کاران من تعریف می‌کرد که من و خانمم در طی سالیان سال که از ازدواجمان می‌گذرد هر اشتباهی که بتوانید فکرش را بکنید در خرید هدیه و از جمله هدیه تولد همسر مرتکب شده‌ایم! از لباس‌هایی با سایز اشتباه گرفته تا لباس راحتی! چون گاهی لباس‌ها یا کفش‌هایی با یک سایز مشخص اندازه‌ی هم نیستند!

اما اگر راستش را بگوییم وقتی که فوت‌و‌فن خرید هدیه تولد برای خانم ها را یاد گرفتید از آسان بودن آن به قدری متعجب خواهید شد که امکان دارد ضربه‌ای به پیشانی‌تان حواله کنید! خُب آماده هستید؟! پس شروع می‌کنیم:

1-به حرف‌های همسرتان دقیق‌تر گوش کنید!

اگر با هوشیاری بیش‌تری به جزئیات سخنان همسرتان توجه کنید مطمئن باشید که سرنخ‌هایی برای خرید هدیه تولد دلخواهش خواهید یافت. در اکثر موارد، وقتی که همسرتان متوجه نیست، از چیزی یا موردی تعریف می‌کند که از سخنان و حالت او می‌توانید به میزان علاقه‌ی او به موارد مذکور پی ببرید.

2- لیستی از هدایای احتمالی تهیه کنید.

البته قرار نیست که شما همه‌ی هدایای این لیست را برای همسرتان بخرید ولی لازم است که حداقل، سه دقیقه برای تهیه‌ی این لیست وقت صرف کنید، سپس ببینید آیا امکانِ ترکیب بعضی از این هدایا با یک‌دیگر وجود دارد یا نه؟ به این ترتیب امکان دارد که به ایده‌ی هدیه تولد برای همسر، جنبه‌ای کاملاً شخصی و خاص بدهید.

3- از فرزندان و بعضی ازاقوام همسرتان نظر بخواهید.

با این‌که شاید شما بسیاری از سلایق خانمتان را بهتر از هر کس دیگری بدانید ولی بعضی موارد هم می‌تواند وجود داشته باشد که فرزندان شما یا فامیل یا آشنایان همسرتان بهتر از شما بدانند، پس می‌توانید از آن‌ها نیز نظرخواهی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

4- از خودتان بپرسید همسرم به عنوان یک خانم به چه چیزهایی احتیاج دارد؟

بسته به موقعیت خانمتان از لحاظ شاغل یا خانه‌دار بودنِ او، از خودتان بپرسید که چه وسایل یا امکاناتی کارهای او را راحت‌تر می‌کند مطمئناً در این مسیر به ایده‌های جالب توجهی برای خرید هدیه تولد دست خواهید یافت.

3-به گذشته‌های او توجه کنید.

شاید مواردی در دوران تحصیل یا کودکی یا سال‌های گذشته‌یِ زندگی همسرتان وجود دارد که بتوانید با تهیه‌ی هدیه‌ای مرتبط با آن  لحظات خوش، خاطره‌ی آن موارد را برای او بار  دیگر زنده کنید.

5-کمی در فروشگاه‌های اینترنتی جستجو کنید.

اگر ایده‌ی به‌خصوصی برای خرید هدیه تولد برای خانم ها ندارید شاید بد نباشد که به اقلام و اجناس برخی از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه‌ی هدایا توجه کنید و گشتی در آن‌ها بزنید. گاهی یک جستجوی ساده در اینترنت راه‌گشاست. ضمن این‌که در برخی از کشورها فروشگاه‌های اینترنتی مختصِ خرید هدیه از طرف آقایان برای همسرانشان وجود دارد! اگر به چنین فروشگاه‌های اینترنتی دست‌رسی دارید حتماً از آن‌ها مشاوره بگیرید.

6-از خود او بپرسید!

شاید مرا متهم به این کنید که اصلاً آدم رمانتیکی نیستم و ظرافت ندارم، ولی باور کنید که گاهی بهترین هدیه از هر نظر فقط با پرسش مستقیم است که قابل تشخیص و سپس تهیه است، این کار میزان ریسک تفسیر اشتباهِ سخنان همسرتان را به صفر می‌رساند و در ضمن شما را یک‌بار برای همیشه از پرسه زدن و سرگردانی در پشت ویترین‌های مراکز مختلف خرید نجات می‌دهد!  هم‌چنین این روش از اتفاقات ناجوری مثل شنیدن سلیقه‌ی همسرتان از زبان فرزندتان آن هم بعد از خریدِ نامطلوب هدیه تولد توسط شما جلوگیری خواهد کرد! اما این روش یک ایراد اساسی دارد آن هم این است که اصولاً خانم‌ها دوست دارند که از دریافت هدیه هیجان‌زده و متعجب شوند، لذا انتخاب این روش یکی از جذابیت‌های بزرگ دریافت هدیه را از خانمتان خواهد گرفت، به هر حال تصمیم نهایی با خود شماست.

شاید بهتر باشد که از این روش به عنوان آخرین روش ممکن و در صورت ناچاری استفاده کنید به‌خصوص که برخی خانم‌ها در مقابل این سوال همسرشان که برای روز تولدت چه هدیه‌ای دوست داری بخرم؟ می‌گویند: “نه، لازم نیست چیزی بخری!” در حالی که شما می‌دانید که صرف‌نظر از جنبه‌ی مادی هدیه او به دریافت محبت شما و در حقیقت به دریافت هدیه تولدش نیاز روحی دارد!

7-هنگام خرید هدیه فقط به احساس خودتان فکر نکنید به احساسی که همسرتان خواهد داشت فکر کنید.

ما مردان دوست داریم که هدیه‌ای عالی به همسرمان بدهیم و در حالی که او با هیجان کادوی هدیه‌امان را باز می‌کند و از دیدن آن هیجان‌زده می‌شود احساس آرامش و اطمینان نماییم. اما نباید آن‌قدر در ذهنیت خودمان اسیر شویم که موجب انتخاب غلط هدیه‌ تولد برای همسرمان شود. فراموش نکنید که هدیه را برای پسندِ همسرتان می‌خرید نه فقط برای ارضایِ احساساتتان!

8- نشانه‌ای از خودتان به هدیه تولد برای خانم ها اضافه کنید.

یک شعر، یک جمله‌ی محبت‌آمیز یا هر چیزی که نشانی از شما داشته باشد را با یکی از روش‌هایی که در این مقاله می‌خوانید ترکیب کرده و آن را در قالب هدیه اجراء و اهداء  کنید. به این ترتیب یک هدیه‌ی بسیار خاص و شخصی به همسرتان تقدیم خواهید کرد.

9-در کادوپیچی هدیه تولد برای خانم ها ذوق به خرج دهید.

 به هیچ عنوان برای هدیه تولد همسرتان از کادوپیچی شیک ولی معمولی استفاده نکنید شیک بودن در این مورد خوب است اما کافی نیست.

باید در این مورد ایده‌پردازی کرده و با فروشندگان مشورت کنید تا هدیه را طوری کادو‌پیچ کنند که باز کردن آن توسط همسرتان تبدیل به کاری سرگرم‌کننده شود، گاهی می‌شود یک هدیه‌ی چندتکه را در بسته‌بندی‌های مختلف کادوپیچی کرد تا هیجان باز کردنش بیش‌تر شود  و یا هدیه را طوری بسته‌بندی کرد که باز کردن آن به نحوی بامزه دشوارتر باشد بدون آن که حوصله‌ی فرد را سر ببرد.

10-کمی بامزه باشید!

می‌توانید دنبال ایده‌هایی که کمی همسرتان را بخنداند نیز باشید البته باید در این مورد زیاده‌روی نکنید و وجهه‌یِ هدیه‌یِ تولد او را حفظ نمایید.

11-از خریدن هدیه‌ای که با ظروف غذا و یا با مسایل پخت‌و‌پز و نظافت خانه مرتبط باشد خودداری کنید.

البته اکثر خانم‌ها از پخت‌و‌پز خوششان می‌آید ولی وقتی که شما می‌خواهید برای روز تولد خانمتان هدیه‌ای بخرید، اختصاص دادن  آن هدیه به کار روزمرّه‌ی او نمی‌تواند جالب باشد. حتی اگر این وسیله یک وسیله‌ی کارآمد یا ضروری برای آشپزخانه یا حتی خانه به نظر برسد!

12-به سایزهای شفاهی لباس و کفش  اطمینان نکنید.

بعضی اوقات یک سایز واحد در مارک‌های مختلفِ لباس یا کفش تا حدی با هم متفاوتند، پس اگر می‌خواهید به صورت سوپرایز برای هدیه تولد خانمتان لباس یا کفش بخرید باید لباس‌ها و یا کفش‌هایی که در کمدش وجود دارد و از آن‌ها استفاده می‌کند را مِلاک انتخاب سایز قرار  دهید و به نوعی از مناسب بودن هدیه‌اتان از این جنبه مطمئن شوید.

13-هدیه‌ای انسان‌‎دوستانه انتخاب کنید!

شاید همسر شما کسی باشد که به حفظ محیط زیست علاقه‌ی زیادی دارد یا نسبت به حفاظت از حیوانات حساس است و یا در زمینه‌های مختلف انسان‌دوستانه فعالیت می‌کند. در چنین شرایطی می‌توانید به عنوان هدیه‌ی تولد، خدمتی در جهت حفاظت از محیط زیست و یا حفاظت از  انسان‌های نیازمند یا حیوانات بی‌پناه انجام دهید، مطمئناً این کار شما با خواسته و میل قلبی او هماهنگ خواهد بود و در نوع خود نیز ابتکار جالبی به شمار می‌رود.

14-شما می‌توانید هدیه تولد برای همسر را به یک سوپرایز تبدیل کنید.

به عنوان مثال اگر همسرتان شاغل است، در روز تولدش به او زنگ بزنید و بگویید که کمی دیرتر به خانه خواهید آمد، سپس خود زودتر به خانه رفته و چند کارت و یادداشتِ از قبل تهیه شده را که حاوی جملات محبت‌آمیز همراه با راهنمایی‌هایی که همسرتان را به قسمت‌های مختلف خانه بِکشاند را در نقاطی از منزل جاسازی نمایید.

نخستین مورد از این یادداشت‌ها یا کارت‌های نوشته شده را ادرست مقابل درب ورودی منزل و در دیدرس او قرار دهید و باقی کارت‌ها را در جاهایی مثل یخچال، کمد لباس و حتی زیر بالش می‌توانید جاسازی کنید و در هر یادداشت، جملات تبریک و محبت‌آمیزی برایش بنویسید و سرانجام او را با راهنمایی‌های نوشته شده در یادداشت‌ها و کارت‌ها به هدیه‌ی تولدش و به محلی که هدیه‌ی اصلی را در آن‌جا پنهان کرده‌اید برسانید.

باید زمان‌بندی این سوپرایز را طوری انجام دهید که تقریباً هم‌زمان با نزدیک شدن همسرتان به هدیه نهایی وارد خانه شوید و تولدش را هنگامی که او هدیه‌اش را یافته است تبریک بگویید، شاید هم بعد از آن برای خوردن شام به یک رستوران خوب رفتید، نظر شما چیست؟!

 

درباره نادر اتابکی

نمی‌دانم چرا یاد شعری از "سهراب سپهری" افتادم که در آن اصطلاح "جشن خطوط" را به کار برده است... امیدوارم با درج مطالبی شیرین در سایت وزین "کیک‌ساز" برایتان "جشن خطوط" برپا کنیم...!

5 دیدگاه در هدیه تولد برای همسر
  1. ممنون هستم از رهنمایی های شما که واقعا آموزنده بود

  2. سلام
    پس با این حساب همه نوع هدایایی حذف هست الی طلا ?
    یعنی فقط طلا
    خانم ها همه،بلااستثناء عاشق طلا هستن و بغیراز این چیز دیگه ای خوشحالشون نمیکنه?

  3. جالب بود مرسی

  4. آسمان مجازی پرشین اسکای 19 دسامبر 2018 در 10:43 ب.ظ پاسخ

    سلام بسیار ممنونم از شما و وبسایت خوبتون تشکر

  5. آسمان مجازی پرشین اسکای 19 دسامبر 2018 در 10:45 ب.ظ پاسخ

    اومدیم یکی پول نداشت طلا بخره چیکار کنه؟


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *