Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

از شیرینی های کوچک گرفته تا یادگاری هایی که خودتان آن ها را تزئین کرده اید، می توانید استرس خرید هدیه روز ولنتاین را با ایده هایی که در ادامه به شما پیشنهاد داده خواهد شد. چه همسر شما یک بازرگان باشد که بیشتر روزهایش را صرف انجام معاملات در دفترش کند و چه مردی باشد که خیلی خوش اشتها است و آشپز است، چه طراحی باشد که تمایل زیادی به دکوراسیون خانه دارد و یا قلبی بچگانه داشته باشد، این انتخاب ها حتی برای  سرسخت ترین مردها نیز مناسب است و آن ها را راضی نگه می دارد.

آیا به دنبال هدیه ای هستید که به کمک آن با یک تیر به دو نشان بزنید؟ اگر همسر شما عاشق ورزش است، مطمئنا از یک کلاه لبه دار که نشانی از تیم بیسبال 1930 دارد بسیار خوشحال می شود، و اگر همسرتان فردی سنتی است، یک کراوات با گره ای مدرن، یک ابزار ریش زنی و یا یک درباز کن مغناطیسی ایده هایی کلاسیک می باشند. از میان هدایای زیر می توانید چند هدیه را برای تقدیم کردن به همسر خود انتخاب کنید:

گیاه شناور عروس دیایی

آیا می خواهید به این سه عروس دریایی دست پیدا کنید، اما نگران این هستید که همسرتان مهارت های نگه داری از گیاهان را ندارد و ممکن است این هدیه برای او نامناسب باشد؟ نگران نباشید، چرا که نگهداری از این گیاهان بسیار ساده است- تنها به نور خورشید نیاز دارند و باید هر چند هفته یک بار به آن ها افشانه کنید. – لذا او می تواند از این هدیه برای زیبایی دفترش استفاده کند و در آنجا گیاه را آویزان کند.

کوله پشتی مارک نوین

آیا سامسونیت به استایل همسرتان نمی خورد؟ برای یک مرد با ظاهری فشن، می توانید از این کوله استفاده کنید که بتواند لپ تاپ یا لوازم ضروری مسافرتش را در آن بگذارد. ترکیبی از پشم و چرم، این کوله پشتی به احتمال زیاد اسپرت ترین چیزی است که او بعد سال ها خواهد داشت.

کیف پول آمریکانا دیلوکس

برای مردی که می خواهد ظاهر جیب هایش زیاد حجیم به نظر نیاید این کیف پول کوچک بسیار مناسب به نظر می رسد. اندازه آن حدود 5.5 در 7 سانتی متر است. این کیف پول کوچک است و در عین حال پاسخ گوی تمام نیازهای اوست. به لطف دو جیبه بودن این کیف پول، او می تواند پول نقد، کارت ها و حتی کلیدهایش را در آن بگذارد. یک سمت از این کیف از یک چرم ایتالیایی قهوه ای کمرنگ ساخته شده است و سمت دیگر آن یک پارچه برزنتی بادوام قرمز، سفید و آبی رنگ است.

یک ماگ با طرح خاص

هیچ اشکالی ندارد که به او یاددآوری کنید شما چقدر زوج خوشبختی هستید- و اینکه او چقدر سعادت داشته که شما شریک او هستید. این ماگ به او یادآوری می کند که او خیلی خوشبخت است که شما را دارد. و زمانی که نوشیدنی اش را خورد، به یاد می آورد که شما چقدر عاشق او هستید. علاوه بر خرید ماگ های آماده، می توانید به راحتی طرح مورد نظر خود را برای چاپ بر روی ماگ سفارش دهید.

دوربین فیلمبرداری Instax

برای مردانی که بدون آیفونشان هیچ جا نمی روند این بهترین انتخاب است – مردانی که حتی بدون آن به ساحل هم نمی روند – لذا او دیگر هیچ فرصتی را از دست نمی دهد تا از بهترین عکسهایی که می تواند در اینستاگرام خود ثبت کند استفاده کند. شاید دوربین تلفن های هوشمند برایشان کافی باشد، اما این دستگاه بسیار کوچک مهارت های عکاسی همسرتان را تقویت می کنند.

کیبورد و موس بی سیم

آیا همسرتان هر روز در یک دفتر می نشیند و شروع به کار می کند. اما ابزارهایی خاص و شخصی می توانند فضایی که در آن کار می کنید را کمی دنج تر کنند و آن را از حالت کلیشه ای و روزمرگی دربیاورند. کیبورد و موس بی سیم میز کار او را از بقیه متمایز می کند. نه موس و نه کیبور نیاز به سیم ندارند (هردوی آن ها تا مسافت قابل توجهی بی سیم کار می کنند).

دربازکن مغناطیسی درها

چند بار تا به حال شنیده اید که گفته اند در باز کن کجاست؟ دیگر به شنیدن این جمله با خریدن این ابزار خوش استفاده پایان دهید. این دربازکن ها از پوست درخت بلوط ساخته شده اند و دارای سه آهنربای قوی اند که می تواند روی درب یخچالتان نصب شود. مهم نیست که او آن را کجا آویزان کند، آهنربای قوی اش می تواند 30 درب بطری را به خودش جذب می کند. دیگر گونه های آن نیز ساخته شده از چوب درخت گردو، در دسترس می باشند.

درباره مشکات

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

1 پاسخ به چند هدیه پیشنهادی خاص برای ولنتاین
  1. در باز کن چه ربطی به ولنتاین داره مگه داری کادو روز پدر میدی ؟


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *