Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

چگونه جشن تولد بگیریم؟

تاریخ های تولد هرساله می آیند و می روند، بنابراین چگونه یک جشن تولد بگیریم که همیشه به یاد ماندنی باشد؟ با یک برنامه ریزی و البته الهام گیری از ایده های برگزاری جشن تولد، یک جشن تولد شیرین و خاطره انگیز را رقم بزنید.

مراحل برگزاری جشن تولد:

موضوع یا تم مناسبی انتخاب کنید:

سن, جنسیت، علاقمندی ها و عادات مهمانان ویژه را در نظر بگیرید! سپس تمی انتخاب کنید که کاملا مناسب آنان باشد. شما می توانید نهایت تلاش خود را کرده و تمامی اجزای مربوط به تم جشن را تهیه کنید، و یا می توانید تم ملایم تری تنها با یک دکور کوچک یا غذای متناسب با تم درست کنید.

از قبل برنامه ریزی کنید:

حداقل دو هفته قبل از جشن، لیست مهمان ها و دعوتنامه های خود را تهیه کنید (اگر رویداد بزرگی است، بیش از دو هفته). با این روش، شما یک تصوری از تعداد مهمانانی که منتظرشان هستید خواهید داشت، و می توانید برای انتخاب بهترین مکان مطابق با اندازه گروهتان تصمیم بگیرید.

برای موسیقی برنامه ریزی کنید:

اطمینان حاصل کنید که روشی برای پخش آهنگ های خود دارید. اگر حتی برنامه ای برای اجرا نداشته باشید، موسیقی زمینه واقعا به تنظیم جو جشن کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که طیف گسترده ای از آهنگ های شاد، آهسته، ملایم و آرام را در دست دارید که مناسب زمان های مختلف جشن بوده و مهمانانتان احساس خوشحالی کنند.

اگر شما میزبان یک جشن کودکانه هستید، بعضی انتخاب های کودکانه دوستانه داشته باشید که والدین را متعجب و اذیت نکند. اگر میزبان جشن بزرگسالان هستید، اطمینان حاصل کنید که طیف وسیعی از آهنگ هایی در دسترس دارید که مناسب علاقه هر کسی می باشد. بهترین آهنگ معروف « تولد، تولد، تولدت مبارک» است، اما شما می توانید آهنگ های دیگری انتخاب کنید.

بر طبق برنامه تان تزئینات انجام دهید:

بادکنک و نوارهای رنگی جالب هستند، اما در همه جشن ها وجود دارند! متناسب با تم مورد نظرتان، خلاقیت داشته باشید. برای تم جشن تولد سنگریزه های طلایی کوچک که با اسپری رنگ شده اند، می توانند گنج برای جشن با تم دزدان دریایی باشند. و یا مثلا انبوه علف می تواند صندلی های عالی برای جشن با تم غرب وحشی باشد.

غذا را متناسب با تم تان سِرو کنید:

 فقط به خاطر داشته باشید که غذاهای انگشتی ، خصوصا برای مهمانان جوان بهتر هستند. برای ایجاد ایده های قدیمی تر در جشن خود، مقداری تنقلات سالم ، مانند بادام و پسته و کیک و کلوچه، و طیف وسیعی از پیش غذاهای آماده تهیه کنید. همه گزینه هایی که می توانید را قبل از زمان جشن پخته و یا آماده کنید، به این ترتیب می توانید ساعت های ارزشمند جشن را به جای اینکه در آشپزخانه باشید، با بودن در کنار مهمانانتان سپری کنید.

مهمانانتان را سرگرم کنید:

سعی کنید با تدارک سرگرمی های متنوع کودکان و حتی بزرگسالان را سرگرم کنید. متناسب با تعداد مهمانان و سن آنها، حتی می توانید چندین بازی در طول زمان جشن اجرا کنید. سطح فعالیت های خودتان را متعادل کنید به این ترتیب کارهای زیادی در طول جشن انجام می شود؛ می توانید مورد فعالی را امتحان کنید؛ مانند مسابقه دو یا چرخیدن، به دنبال آن بازی های با سطح فعالیت کمتر اما اجتماعی مثل ادا بازی یا جدول کلمات متقاطع یا بازی های تخته ای برای کودکان را می توانید اجرا کنید.

برای چیزهای غیرمنتظره آمادگی داشته باشید:

در جشن های کودکان، احتمال زیادی وجود دارد که همه چیز بر اساس برنامه پیش نرود. با داشتن بازی و فعالیت های اضافه، بسته های شیرینی اضافه، و حتی جعبه کمک های اولیه آمادگی لازم را برای اتفاقات غیرمنتظره داشته باشید

برای مهمانان بزرگتر، شما امکان دارد با این مسائل خاص مواجه نباشید، اما با مقداری غذا و فعالیت اضافه آمادگی این را داشته باشید که فرضا در نهایت با مهمانان بیش از آنچه انتظار داشته اید روبرو شوید، و آمادگی داشته باشید که اگر بعضی از افراد حضور پیدا نکردند، پذیرایی از یک جمع کوچکتر را مدیریت کنید.

جعبه های هدیه را به خاطر داشته باشید:

یک بار دیگر، سعی کنید هدایای مرتبط با تم و موضوع جشن و سن مهمانان تهیه کنید. برای مثال، جعبه هدیه ممکن است شامل شکلات یا اسباب بازی هایی مانند عروسک و … باشد.

اگر قصد دارید که برای جمعیت مسن تر جشن بگیرید، جعبه های هدیه ممکن است مناسب حال آنان نباشد، اما این به این معنی نیست که نمی توانید آنها را با یک یادگاری به منزل روانه کنید. از دوستانتان عکس های فوری گرفته که در جایی به طور موقتا غافلگیر شدند و برای مهمانان چاپ کنید تا به منزل ببرند (یا اگر دوست دارید آن را بعدا ارسال کنید)، یا جعبه های هدیه مخصوص بزرگسالان شامل شیپور و طبل های جشن برای زمانی که افراد می خواهند واقعا جشن بگیرند، درست کنید.

درباره مشکات

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *