Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

کیک ساز در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تهران

نمایشگاه رسانه های دیجیتال تهران، از دوشنبه 3 آبان تا پایان جمعه 8 آبان در مصلی امام خمینی تهران برگزار می شه. خوشحالمون می کنید اگه از غرفه کیک ساز که با همراهی سایت گیفت آس برگزار می شه، توی نمایشگاه دیدن کنید.

شروع همزمان مسابقه کیک ساز به مناسبت نمایشگاه

همزمان با برگزاری نمایشگاه، یه مسابقه دو بخشی، برای طراحی و ایده کیک طراحی کردیم. خلاصش اینه که می تونید کیک طراحی کنید و به اشتراک بزارید یا اگه ایده ای توی طراحی و تولید کیک های خلاقانه دارید که به ما کمک کنه یا هر قسمتی از فرآیند ما رو بهبود می ده برای ما ایمیل کنید (یا توی صندوق توی نمایشگاه بندازین) و جایزه بگیرید. توضیحات بیشتر رو می تونید توی بخش مسابقه ببینید.

تخفیف ویژه برای حاضران نمایشگاه

برای احترام به دوستانی که با حضور خودشون غرفه ما رو روشن می کنن، یه لیست گذاشتیم که اگه اطلاعات تماستون رو بنویسید، برای قدر دانی، کوپن تخفیف کوپن ارسال می شه. البته قابل شما رو نداره.

محل غرفه کیک ساز

غرفه کیک ساز جلوی در شماره 45 شبستان مصلی هست. اگه از در جنوب شرقی شبستان تشریف بیارید، باید بیاین آخر سالن، گوشه دست چپ.

درباره قناد

اعتقاد دارم زندگی با تمام مشکلاتش زیباست و هرکدوم از ما می تونیم دنیا رو به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنیم. خودمم هم برای همین تلاش می کنم :)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *