Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

برای اولین بار در قرن شانزدهم، در مجالس عروسی اشراف زادگان فرانسوی، جعبه هایی کریستالی به عنوان گیفت عروسی برای مهمان ها در نظر گرفته شد. این جعبه ها از قند و بادام پر شده و به طرز زیبایی تزئین شده بود. قند یکی از مواد گران قیمت در قرن 16 محسوب می شد. به این ترتیب می توان فرانسوی ها را اولین کسانی دانست که از گیفت عروسی استفاده کردند.

گیفت عروسی

خیلی زود گیفت عروسی به سنتی زیبا و هیجان انگیز در مهمانی ها و جشن ها تبدیل شد. ابتدا یونانی ها با ترکیبی از شکر و بادام  در گیفت عروسی می خواستند نمادی از تلخی و شیرینی را به مهمان ها هدیه دهند. با گذشت زمان و ترویج گیفت عروسی در سراسر جهان، تغییراتی در این گیفت ها به وجود آمد و علاوه بر جشن عروسی در تولدها، جشن های دندونی و هر مراسم شادی از این گیفت ها استفاده شد. البته همیشه طعم شیرینی یکی از مولفه های اصلی در همه گیفت ها محسوب می شده که به صورت های گوناگونی ارائه میشد. در این مطلب چند ایده برای گیفت عروسی در نظر گرفته شده که خودتان هم می توانید برخی از آن ها را بسازید.

 گیفت شکلاتی

ایده های گیفت عروسی

شیرینی پای ثابت همه نوع گیفت عروسی است پس شکلات بهترین انتخاب برای این کار است. البته شکلات از تنوع زیادی برخوردار می باشد و با کمی خلاقیت می توان شکلاتی با طرح جالب و ابتکاری را انتخاب کرد. تزئین شکلات هم می تواند با توجه به ذوق و سلیقه شما انجام شود. همیشه قدرت انتخاب زیادی برای گیفت های شکلاتی دارید.

نمایشگاه شکلات

گیفت فلزی

گیفت های فلزی هم در همه فروشگاه های فروش لوازم عروسی پیدا می شود. این گیفت ها در اشکال کالسکه بهترین انتخاب به عنوان گیفت عروسی هستند که هرگز هم از بین نمی روند. امروزه ها اشکال جالبی برای گیفت فلزی ارائه شده نظیر: دوچرخه : کره های تو خالی و توپک، حجم های هندسی و قلب.

گیفت شمعی

گیفت شمعی را با یک ربان و یا برچسب های کاغذی تزئین کنید و مهمان ها را خوشحال کنید. شمع ها همیشه در بین گیفت عروسی وجود دارند. حتی می توانید یک جمله اختصاصی هم روی برچسب ها بنویسید.

گیفت کاغذی

گیفت کاغذی

موسسات بسیاری در زمینه تهیه گیفت عروسی فعالیت می کنند و گیفت های متنوعی را پیشنهاد می دهند همیشه گیفت کاغذی در سبد پیشنهادی این موسسات قرار دارد. گیفت های کاغذی بسیار متنوع هستند و می توانند با ایده های گوناگونی اجرا شوند. مقواهای کوچکی که به اشکال گوناگون و با حجم های ابتکاری هدیه داده می شوند همیشه حاوی کلماتی هستند که مهمان ها را به یاد این جشن می اندازد. فراموش نکنید در گیفت کاغذی دست ساز خود از کلمات نوشتاری هم استفاده کنید.

گیفت پلی استر

از پلی استر گیفت های کوچک و هیجان انگیزی ساخته می شود که مخصوص مراسم عروسی است. گیفت عروسی پلی استری ماندگاری بیشتری از گیفت کاغذی دارد و می تواند با طراحی و سلیقه شما انجام شود. البته امکان ساخت گیفت پلی استر در منزل وجود ندارد ولی می توان با خریداری گیفت های ساده و تزئین پلی استر آن ها را خاص تر و زیباتر کرد.

گیفت عروسی نمدی

گیفت عروسی نمدی

کیف های نمدی دستی و رودوشی این روزها خیلی مد شده است و اکثر افراد نمونه ای از این کیف ها را در اختیار دارند. می توانید با استفاده از نمد گیفت عروسی و گیفت تولد درست کنید. نمد به راحتی برش می خورد و قابلیت ایجاد طرح های کختلف را دارد. در استفاده از نمد کاملا می توانید آزادانه عمل کنید و هر هدیه ای را که دوست دارید برای مهمان ها تهیه کنید.

گیفت لوله شیشه‌ای

اگر برای جشن تولد کودکان در تدارک یک گیفت دوست داشتنی هستید پیشنهاد می کنم گیفت لوله شیشه ای را انتخاب کنید. این لوله ها با انواع شکلاتت، اسمارتیز و دراژه های رنگی پر شده و بهترین هدیه برای مهمان هاست. گیفت لوله شیشه ای از لوازم ضروری جشن تولد کودکان است.

آیا این ایده ها را پسندید؟ شما چه ایده های جالبی برای تهیه گیفت عروسی دارید؟ ایده های خود را با یک عکس برای ما ارسال کنید تا به اسم خودتان چاپ بشه.

درباره معصومه فدایی

معصومه فدایی هستم فارغ التحصیل حقوق ولی عاشق کیک و شیرینی. در کیک ساز می تونم ایده های شیرینم رو به واقعیت تبدیل کنم. امیدوارم شما هم از این مطالب لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *