Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

هفته گذشته من برای آموزش و لذت بردن از پختن کیک های فنجانی با کرم، با دوستم لورا قرار ملاقات گذاشتم، او همانند مادر و مادر بزرگش یک کیک پز عالی است. او می تواند روش منحصر به فردی برای تزئین کیک ها را به من آموزش دهد. لورا ما را به خانه دوست داشتنی خود دعوت کرد و به ما برای شروع ساخت کیک کمک کرد.

من عاشق یادگیری چیزهای جدید هستم. من عاشق ساخت کیک هستم! این دوره برای من ساخته شده است …

وقتی ما شروع به درست کردن کیک کردیم، همه سخت تلاش می کردیم که ظرف ها را تمیز و مرتب نگه داریم،​​ اما ظرف چند دقیقه، همه چیز در حال پرواز بود و ظرف ها کثیف شده بود. اما لورا بسیار مهربانانه و با توجه، نحوه کار با دستگاه لوله نازل کرم و نحوه پر کردن آن را به ما یاد داد. او یاد داد چگونه آن را از کرم پر کنیم، بدون آن که هوا وارد لوله نازل شود.

او بعد به ما روش چگونگی ایجاد یک گل رز را با خامه یاد داد. البته ما قبل از این که جسورانه شروع به ساخت گل رز کرمی روی یک کیک کنیم، ابتدا نحوه ساختن آن را بر روی یک تخته تمرین کردیم.

اولین تلاش من منجر به شکل گرفتن یک گل بسیار زشت شد! اما من به این به تمرین و تلاش نیاز داشتم تا مهارتم را افزایش بدهم. خوشبختانه لورا خیلی صبور بود و همواره در طول کار به ما مشاوره و راهنمایی های زیادی داد.

پس از تسلط بر روش ساخت گل رز کرمی، شروع به ساخت آن روی کیک ها کردیم. این یک کار بسیار سرگرم کننده بود؛ اما برای این کار شما نیاز به یک دست قوی دارید. اولین کیکی که من ساختم افتضاح شده بود، اما دوباره با تمرین های زیاد و کمک  لورا در نهایت موفق شدم که یک کیک زیبا و خوشمزه آماده کنم.

ما کیک هایی را که برای تمرین داشتیم با گل رز کرمی بسیار تزیین کردیم. به معنای واقعی کلمه تمام طول شب من بوی شیرین کیک را  استشمام می کردم.  بعد، ما کمی رنگ به خامه ها اضاف کردیم. اکنون ما در اینجا سه رنگ مختلف خامه داشتیم، همه چیز واقعا کثیف شده بود، هر کدام از این خامه های رنگی یک کاسه و کیسه برای ساختن و پر کردن نیاز داشتن. لورا چگونگی پر کردن کیسه های خامه (نازل های خامه)را برای ایجاد گل رز دو تایی را به ما نشان داد و سپس اجازه داد که کیسه های خود را با خامه هایی با رنگ مختلف پر کنیم.

رزها شگفت انگیز بودند!

سپس لورا به ما نحوه ایجاد یک دسته رشته سبز را که شبیه به یک بوته یا چمن بود را به ما یاد داد. او این کار را با خامه سبز و نازل خامه انجام می داد. این کار دوران کودکی من و بازی هایی را که با اسپاگتی انجام می دادم یادآور ساخت. خیلی جالب بود.

بعد از اینکه تمام کیک های کرمی ما سرخ شدند و پختند، ما برای تزین کیک آماده شدیم. لورا بر روی میز، مواد و وسایل تزئینات کیک مانند مروارید خوراکی را قرار داد. این ها برای تزیین کیک بود. او به ما نشان داد چگونه از هر قالب گل و گلبرگ برای تزیین استفاده کنیم و چگونه آن ها را در کیک جاسازی کنیم.

او همچنین با مهربانی به ما آموخت که چگونه برای تزیین کیک ها از گیاه خردل استفاده کنیم.  تا انتهای شب، میز با کیک های کره ای خوشمزه پوشیده شده بود، آن صحنه یکی از لحظات جذاب و خوشمزه زندگی من بود!

کیک من عالی بود! آن ها کیک من را بسیار دوست داشتند. تزیین نهایی کیک ها با پاشیدن زرق و برق روی آن ها انجام شد.

من از دیدن کیک هایی به این زیبایی و از فرط خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم!

اگر به دنبال کار پختن و پز کیک هستید، برخی از تکنیک های زیبای پخت و پز کیک را یاد بگیرید و بخواهید چیز جدیدی را امتحان کنید.

 

درباره مشکات

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

1 پاسخ به تزیین کیک های فنجانی با گل رزهای زیبا
  1. کارتون حرف نداره و ممنونم ک مرحله به مرحله آموزش میدین


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *