Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

کودکان عاشق حیوانات هستند و هرجا گربه، جوجه، خرگوش و حیواناتی از این قبیل را می بینند به طرفش جذب می شوند ولی شاید برخی از حیوانات کمتر مورد علاقه کودکان و حتی بزرگترها باشند. حشرات و عنکبوت ها را کمتر کسی به عنوان حیوان خانگی انتخاب می کند ولی کیک و شیرینی های سایت کیک ساز را همه بچه ها و بزرگترها دوست دارند. در این مطلب یک پیشنهاد خوشمزه برای هیجان زده کردن کوچولوها در نظر گرفتم. تهیه شیرینی ها و شکلات عنکبوتی خوشمزه و جالب که در مهمانی ها و جشن ها خیلی متفاوت خواهد بود.

شکلات عنکبوتی بسازید

طرز تهیه شکلات عنکبوتی کیک ساز

شیرینی و شکلات عنکبوتی را به چند طریق تهیه می کنند که همگی ساده و سریع انجام می شود. تهیه شکلات عنکبوتی نیاز به مواد زیادی ندارد و با کمی خلاقیت می توان یک شیرینی جالب را تهیه کرد. امروز یکی از ساده ترین انواع شکلات عنکبوتی را برای آموزش در نظر گرفتم.

مواد لازم برای شکلات عنکبوتی
مقداری چوب شور
شکلات تخته ای

چوب شورها را از وسط به دو نیم کنید و مثل شکل کنار هم بچینید. برای هر عنکبوت 4 تا چوب شور لازم است.
با این کار تارعنکبوت را درست می کنیم. بچه ها عاشق چوب شور هستند و ترکیب چوب شور با شیرینی خیلی خلاقانه است.

شکلات عنکبوتی
شکلات تخته ای اگر در هر دو رنگ سیاه و سفید تهیه شود تنوع رنگی بهتری ایجاد می کند. برای تهیه شکلات عنکبوتی اول شکلات را آب کنید.
روش آب کردن شکلات قبلا در سایت کیک ساز توضیح داده شده. به این صورت که شکلات تخته ای باید با حرارت غیر مستقیم آب شود. هرگز شکلات را به طور مستقیم روی حرارت شعله گاز قرار ندهید.

با استفاده از ماکروفر در زمان کوتاهی می توان شکلات را ذوب کرد. البته روش دیگر آب کردن شکلات هم که استفاده از بخار کتری است. مقداری شکلات را در یک کاسه ریخته و روی کتری و یا ظرف آبی حرارت دهید.

در حالی که شکلات خیلی داغ نیست مقداری از شکلات آب شده را در قیف مخصوص و یا یک کیسه فریزر ریخته و ته کیسه را سوراخ کوچکی ایجاد کنید.
سپس مانند شکل روی چوب شورها را دایره بکشید و تا سرد شدن کامل شکلات، چوب شور را حرکت ندهید. چوب شورها با شکلات سرد به هم خواهند چسبید.

آموزش شکلات عنکبوتی
از یک تکه ژله برای عنکبوت استفاده کنید. ژله را با ته قاشق کمی فشار دهید تا پهن شود. این ژله را در وسط چوب شورها قرار دهید.
بقیه کار را به خلاقیت خودتان بستگی دارد ترافل یا اسمارتیزهای کوچک برای تزئین بیشتر ایده خوبیست.
پس از آماده کردن همه شکلات ها، تا هنگام مصرف آن ها را در یخچال قرار دهید. با این شکلات عنکبوتی ترسناک جشن تولدهای هیجان انگیزی را تجربه کنید.

درباره معصومه فدایی

معصومه فدایی هستم فارغ التحصیل حقوق ولی عاشق کیک و شیرینی. در کیک ساز می تونم ایده های شیرینم رو به واقعیت تبدیل کنم. امیدوارم شما هم از این مطالب لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *