Deprecated: The PSR-0 `Requests_...` class names in the Requests library are deprecated. Switch to the PSR-4 `WpOrg\Requests\...` class names at your earliest convenience. in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-includes/class-requests.php on line 24 چه رابطه ای بین طعم های مختلف کیک و شخصیت افراد وجود دارد؟ | کیک ساز
وبلاگ

چه رابطه‌ای میان طعم‌های مختلف و شخصیت افراد وجود دارد؟

رابطه شخصیت با انتخاب نوع طعم کیک

شاید برای شما جالب باشه که بدونید طعم‌هایی که افراد دوست دارند چه جیزی درباره شخصیتشون به ما میگه. هر کسی معمولا یک طعمی (شیرینی، ترشی، تلخی، تندی و …) رو بیشتر از بقیه طعم‌ها دوست داره یا ترجیح میده، دونستن رابطه بین طعم مورد علاقه و شخصیت میتونه به شما کمک زیادی بکنه مثلا اگه شما برای فرد مورد علاقتون میخواین کیکی سفارش بدین قطعا میخواین کیکی خوشمزه و متفاوت باشه که ار خوردنش و از باهم بودن لذت ببرین و ممکنه ندونین چه کیکی با چه طعمی یا با چه شکل ظاهری برای اون شخص مناسب باشه و خوب با توجه به شناختی که از شخصیتش دارین میتونین حدس بزنید که ممکنه از چه طعمی بیشتر خوشش بیاد و اون رو در روز به خصوصی غافلگیر کنید. یا برعکس برای شناخت بیشتر بعدهای اخلاقی افراد میتونین دقت کنین که چه طعم‌هایی رو بیشتر دوست دارند. در نهایت اینکه شما طعمی رو می‌پسندید بجز زائقه شما، تقریبا کمی از خصوصیات اخلاقیتون هم نشون میده. در ادامه نمونه‌هایی از رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و  طعم‌های مختلف کیک رو براتون میگیم:

کیک شکلاتی و  شخصیت خون گرم

اگه شما بیشتر طعم کیک شکلاتی رو دوست دارین و نمیتونین در مقابلش مقاومت کنین و اکثر اوقات ترجیحتون طعم شیرین شکلاتی کیکه شما احتمالا آدمی ماجراجو، بلند پرواز و خلاق هستید و اگه حتی به ظاهر آدم خونسردی به نظر برسید اما در باطن آدم خون‌گرمی هستید و از اون مدل دوست‌هایی هستین که همه دوسشون دارن و دوستاتون اغلب وقتی شمارو ندارن و در دسترسشون نیستید، ناراحتن. شما از اون نوع دوستایی هستین که حتی اگه سه صبح هم بهتون زنگ بزنن تا باهاتون دردو دل کنن شما آماده‌اید. شما از ریسک کردن توی مراحل زندگیتون ترسی ندارید و دوست دارید به سطح‌های بالاتری در زندگیتون برسید. شما احتمالا آدم خوش خنده‌رویی هم هستید 🙂

کیک لیمویی و شخصیت اداره کننده

شما آدم راحتی هستید و توی صحبت کردن مهارت و فن بیان خوب و قوی دارید، طوری که شاید توی حرفه‌ای که احتیاج به سخنرانی داره بیشتر موفق باشید. احتمالا در اطراف خودتون دوستای زیادی دارین که از معاشرت با شما بسیار خوشحالند. گاهی دوست دارید بسیار مدیرانه رفتار کنید و کنترل همه چیز رو به دست بگیرید اما این باعث نمیشه که شما دوستانتون رو از دست بدین.

کیک توت فرنگی و شخصیت احساساتی 

اگر انتخاب شما کیک توت فرنگیه پس ممکنه که به دنبال راهی باشید برای کم کردن استرس و اضطرابتون. شما آدمی بسیار رمانتیک، احساساتی و خونگرم هستید که حتی ممکنه به دلیل احساسی بودن، زودرنج هم باشید و سریع از موضوعی ناراحت بشید و همین ویژگی رو در مورد مسائل اطرافیانتون هم دارید. شما همیشه در تلاشید که از اطرافیانتون مراقبت کنید و به بقیه توی حل مشکلاتشون کمک کنید و مسائل رو با راه حل‌های خودتون حل و فصل میکنید یا حتی تنهایی به دوش میکشید.

کیک وانیلی و شخصیت شوخ طبع

طعم رایجی که شاید خیلی از شماها بپسندید طعم وانیلی کیک هست. اگر شما به شدت از این طعم لذت میبرید احتمالا بسیار شوخ طبع و بامزه هستید که حتی شاید بعضی موقع‌ها این شوخ طبعی بیش از حد بشه که اطرافیانتون رو آزار بده اما دوستی‌های شما اغلب عمر زیادی دارند. شما احتمالا آدمی هستید که سریع عصبانی میشید و دیگران باید مواظب این ویژگی شما باشند. شما اغلب دست کم و ناچیز شمرده میشید تا وقتی که اون ویژگی درونی شخصیتونو نشون بدید. شما کسی هستید که از روی انگیزه و بدون فکر قبلی عمل میکنید و آدم مهربون و خوش قلبی هستید که بخشندگی در طبیعت شماست.

مطالب اخیر

  • وبلاگ

20 حقیقت جالب در مورد ولنتاین که نمی دانید!

ولنتاین روزی است که هرساله در بسیاری از کشورها جشن گرفته می شود. اما آیا…

6 سال پیش
  • وبلاگ

چند هدیه پیشنهادی خاص برای ولنتاین

از شیرینی های کوچک گرفته تا یادگاری هایی که خودتان آن ها را تزئین کرده…

6 سال پیش
  • وبلاگ

ولنتاین؛ روز رومانتیک و عاشقانه

چهاردهم فوریه هر سال، در ایالات متحده و بسیاری از کشورها، روزی به نام روز…

6 سال پیش
  • دسته‌بندی نشده

عکاسی کیک تولد به روش عکاسان حرفه ای

آیا لازمه یک عکاس حرفه ای استخدام کنید تا عکاسی کیک زیباتون رو به بهترین…

6 سال پیش
  • دسته‌بندی نشده

کیک عروسی گران قیمت در دنیا چگونه ساخته می شود ؟

برای برخی از افراد مشهور، کیک عروسی باید به اندازه حلقه عروس بدرخشد. چون در…

6 سال پیش
  • وبلاگ

آنچه که درباره شب یلدا باید بدانید

علی اکبر دهخدا چله یا یلدا را به عنوان «بلندترین شبی که ایرانی ها آن…

6 سال پیش