Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

توضیح: در این مقاله برای پدران و مادران گرامی، اطلاعات جامعی در مورد نحوه‌ی انتخاب کیک تولد کودک را به صورت چکیده جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کرده‌ایم که در حقیقت یک راهنمای انتخاب کیک تولد کودک است  که هر وقت دلتان خواست می‌توانید به آن مراجعه کنید!

به نظر شما جالب‌ترین قسمت یک جشن تولد کدام قسمت است؟ از نگاه یک کودک چطور؟! در دوران کودکی برای شما جالب‌ترین قسمت جشن تولد کدام قسمت بود؟! بیش‌ترِ اشخاص در پاسخ به این سوال از تزیینات جشن تولد و یا کیک تولد کودک به عنوان جالب‌ترین قسمت جشن تولد نام می‌برند.

اکنون سوال این است که وقتی می‌خواهید خودتان اقدام به برگزاری جشن تولد کودک کنید چه نوع کیکی را باید سفارش دهید؟!

یک جشن تولد،  بدون یک کیک خوب چنگی به دل نخواهد زد!  به همین دلیل انتخاب یا تهیه‌ی صحیح کیک تولد کودک از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر بخواهید کیک تولد کودک را به درستی انتخاب کنید این انتخاب به دقت بیش‌تری نیاز خواهد داشت.

نتیجه‌ی مطالعه، تحقیق و تجربیات تیم “کیک ساز” از طریق بررسی منابع مختلف داخلی و خارجی نشان می‌دهد که نخستین قدم والدین در انتخاب صحیح کیک تولد، تعیین موضوع و سوژه برای جشن تولد است. لابد می‌پرسید خود سوژه‌ی  کیک تولد را چطور باید پیدا و یا انتخاب کرد؟!

برخی از نکاتی که می‌تواند برای شما در انتخاب سوژه جشن تولد و کیک تولد فرزندتان الهام‌بخش باشد شامل موارد زیر است

موضوع کیک تولد کودک را چطور انتخاب کنیم؟!

1- برای انتخاب سوژه‌ی کیک تولد، قبل از سفارش یا تهیه‌ی کیک، اجازه دهید که فرزند دلبندتان نیز در این تصمیم‌گیری اشتراک داشته باشد، این امر بهترین منبع الهام برای شما خواهد بود!

2- می‌توانید از قهرمان یا کاراکتر مورد علاقه‌ی تلویزیونی کودکتان برای طراحی و سفارش کیک جشن تولد کودک الهام بگیرید

3- این امکان هست که از طریق دقت در بازی‌هایی که یکی یک‌دانه‌ی شما آن‌ها را بیش‌تر دوست دارد به موضوع مناسب برای کیک جشن تولد او دست پیدا کنید! شما می‌توانید از بازی‌های فیزیکی یا بازی‌های رایانه‌ای مور علاقه‌ی فرزندتان در این مورد الهام بگیرید

معمولاً کودکان خردسال‌تر از مواردی چون کاریکاتورهای اشخاص، کاراکتر پرنسس‌ها، حیوانات باغ‌وحش و موجوداتی نظیر دایناسورها و سایر علاقمندی‌های خاص خودشان به هیجان می‌آیند. در مورد کودکان کمی بزرگ‌تر، سعی کنید موضوع را بر روی یکی از علاقمندی‌های آنان پیاده‌سازی کنید. این موضوع هر چیزی می‌تواند باشد، مانند یک ورزش، فیلم، یک راز، یا نکته‌ای علمی و مواردی مانند این‌ها. بسیاری موارد و بازی‌های کودکانه وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به سادگی وارد جشن تولد کودک کرد.

کیک تولد عالی!

بعد از انتخاب موضوع جشن تولد، در مورد تزیینات کیک جشن تولد تصمیم‌گیری کنید. در این‌جا لازم است یادآوری کنیم که علاوه بر  امکانات طراحی کیک توسط خود شما در سایت “کیک ساز”، هیچ حد و مرزی برای اجرای ایده‌های پیچیده و کاملاً سفارشی شما برای ما وجود ندارد. هر کیک تولدی  را که بخواهید به صورتی خلاقانه و حرفه‌ای اجرا و تحویل خواهد شد.

شخصیتی از یک فیلم مورد علاقه‌ی کودک شما و یا شکل قلعه‌ا‌ی انیمیشنی که مورد علاقه‌ی اوست و هر طرح  دیگری  با مقرون‌به‌صرفه‌ترین و بهترین طرز تهیه، توسط تیم “کیک ساز” قابل اجراست!

 

طعم کیک تولد کودک را چطور انتخاب کنیم؟!

پیشنهاد می‌کنیم برای کیک تولد کودک طعمی فراگیر و همه‌پسند انتخاب کنید. به عنوان مثال کیک‌هایی که دارای طعم و رنگ شکلات و وانیل باشند مناسب چنین مواردی هستند زیرا با ذایقه‌ی عمومی هماهنگ‌ترند. اگر هم از سلیقه‌ی خاص برخی از شرکت‌کنندگان در جشن تولد نگران هستید و می‌خواهید در این مورد کاملاً محتاطانه عمل کنید، طعم کیک سفید را که ساده‌ترین انتخاب می‌باشد را سفارش دهید!

در زیر چند نمونه از طرح‌های کیک تولد کودک را می‌توانید مشاهده کنید.

جهت مطرح کردن سوالات یا اخذ توضیح بیش‌تر با ما تماس بگیرید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره نادر اتابکی

نمی‌دانم چرا یاد شعری از "سهراب سپهری" افتادم که در آن اصطلاح "جشن خطوط" را به کار برده است... امیدوارم با درج مطالبی شیرین در سایت وزین "کیک‌ساز" برایتان "جشن خطوط" برپا کنیم...!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *