Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

نمایشگاه شکلات پاریس

شمارش معکوس برای برگزاری نمایشگاه شکلات پاریس 2017 از هم اکنون آغاز شده است. نمایشگاه بین المللی شکلات پاریس از ششم تا دهم آبان ماه برابر با 28 اکتبر تا اول نوامبر 2017 در کشور فرانسه برگزار خواهد شد. نمایشگاه شکلات پاریس بزرگترین نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در دنیاست که به صورت سالیانه برپا می شود و هر ساله عاشقان شکلات و شیرینی را به محفلی شیرین دعوت می کند. این نمایشگاه از شنبه تا چهارشنبه به مدت 5 روز پیاپی به طور رسمی دایر است.

در این نمایشگاه همه فراورده هایی که با شکلات ارتباط دارند را می بینید از کیک و کلوچه و بیسکوییت تا انواع شکلات تلخ و شیرین و کاکائو در طرح های متفاوتی عرضه می شود. برترین برندهای جهانی شیرینی و شکلات در این نمایشگاه، آخرین محصولات خود را معرفی می کنند. برنامه های شاد و سرگرم کننده ای در این نمایشگاه اجرا می شود.

نمایشگاه شکلات پاریس 2017 در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و با بیش از 700 غرفه نمایشگاهی از کشورهای مختلف جهان برگزار می شود. شرکت کننده ها همگی از معروف ترین شیرینی پزها و سرآشپزان حرفه ای جهانی هستند که برندهای معروف جهانی شکلات را عرضه می کنند.

در نمایشگاه شکلات پاریس سال گذشته شرکت کننده هایی از 40 کشور دنیا شرکت داشتند که در این میان بیش از 220 تولید کننده شکلات، کیک، کلوچه و شیرینی هم وجود داشت. گردشگران از سراسر جهان برای تماشای این رویداد شگفت انگیز شکلاتی به فرانسه رفته و در اجتماع بزرگترین متخصصان عرصه شکلات شرکت می کنند. کشورهای تولید کننده کاکائو بیشترین تعداد شرکت کننده در نمایشگاه شکلات پاریس را دارند. اجتماع بزرگی از تولید کنندگان و دوستداران شکلات همراه با برنامه های جنبی دیگری که همگی در ارتباط با شکلات هستند واقعا دیدنی است.

در نمایشگاه شکلات پاریس 2017 چه خبر است؟

همراه با نمایشگاه شکلات پاریس 2017

در نمایشگاه شکلات پاریس مردم می توانند از نزدیک با تولید کنندگان برندهای معروف شکلات دیدار کنند. تولیدکنندگانی که صنعت شکلات سازی دنیا را در سطح بین المللی اداره می کنند در این نمایشگاه برنامه های ویژه ای را برگزار می کنند.این برنامه ها شامل اجرای زنده شکلات سازی توسط شیرینی پزهای حرفه ای نیز می شود. موضوعات نمایشگاه در ارتباط با شیرینی، شکلات، بستنی، کیک و بیسکوییت است و شامل برنامه های متنوعی نیز می شود.

نمایشگاه شیرینی

علاوه بر دیدن و خوردن شیرینی های رنگارنگ در این بخش می توانید بهترین دستورالعمل های شکلات سازی را نیز دریافت کنید. اساتید بین المللی و شیرینی پزهای فرانسوی در این نمایشگاه، دستورالعمل های خود را در اختیار علاقه مندان و شیرینی پزهای جوان می گذارند. در اینجا هیچ رمز و رازی وجود ندارد و می توانید دستور پخت هر نوع کیک وکلوچه ای را از سر آشپزان حرفه ای درخواست کنید.

نمایشگاه کاکائو

در نمایشگاه شکلات پاریس قسمتی برای سرزمین های تولید کننده کاکائوی جهان در نظر گرفته شده است. در این قسمت نحوه استفاده از کاکائو مرحله به مرحله به نمایش در می آید. مراسم سنتی به همراه موسیقی محلی و بومی کشورهای تولیدکننده کاکائو فضایی شاد را در نمایشگاه کاکائو به وجود می آورد. در طی این نمایشگاه همه روزها همراه با جشن و رقص و موسیقی، با شکلات از بازدید کننده ها پذیرایی می شود.

بخش سرزمین شکلات

نمایشگاه بین المللی شکلات فرانسه

در Chocoland به طور اختصاصی فعالیت هایی برای کودکان انجام می شود که همگی آموزشی هستند. بازی و سرگرمی های جذابی توسط آشپزهای تازه کار با لباس آشپزی در نظر گرفته شده که توجه همه بچه ها را جلب می کند. کودکان 3 تا 12 سال می توانند در سرزمین شکلات، همراه با آشپزهای جوان شیرینی و کیک بپزند و در فعالیت های شکلات سازی از نزدیک شرکت کنند.

بخش فضای شکلاتی

در این قسمت از نمایشگاه می توانید انواع طعم های مختلف را امتحان کنید. برندهای شرکت کننده در نمایشگاه شکلات پاریس همراه با اجراهایی بی نظیر از تولید شکلات، خوشمزه ترین شکلات ها و شیرینی ها را عرضه می کنند. اینجا بوی خوش کاکائو و شیرینی فضای شکلاتی ویژه ای را ایجاد کرده است.

بخش فروشگاه کتاب شکلات

نمایشگاه شکلات پاریس در یک اقدام فرهنگی، بخشی از نمایشگاه را به فروش کتاب اختصاص داده است. در این قسمت می توان بهترین کتاب های آشپزی و شیرینی پزی را خریداری کرد ولی جالب تر از آن می توان از نزدیک با نویسندگان این کتاب ها نیز ملاقات کرد. جدیدترین کتاب ها توسط نویسنده کتاب در معرض فروش قرار می گیرد.

بخش شکلات بار

تجربیات سر آشپزان بین المللی با اجرای زنده در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و حاضرین می توانند سوال های خود را از سر آشپز بین المللی بپرسند. کارگاه های آموزشی و سخنرانی کارشناسان صنعت شکلات برای آگاهی بیشتر بازدید کنندگان انجام می شود.

سرزمین شکلات

این بخش برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال برای فعالیت های آموزشی و بازی و سرگرمی در نظر گرفته شده، و شانس بزرگ ورود به دنیای شکلات و تبدیل شدن به یک هنرمند بزرگ صنعت شکلات را برایشان ایجاد می کند.

نمایش لباس های شکلاتی

فشن شو لباس شکلاتی

برگزاری فشن شوی لباس شکلاتی از دیگر برنامه های سرگرم کننده و خلاقانه نمایشگاه شکلات پاریس است که نمونه ای بی نظیر از طراحی لباس با شکلات است. برترین طراحان مد جهان با فعالان شکلات سازی تیم هایی رو برای ساخت لباس های شکلاتی زیبا و فوق العاده آماده کرده اند. معروف ترین مانکن ها این لباس های عجیب را در شوی لباس شکلاتی به نمایش می گذارند.

The BTOB Village

در نمایشگاه شکلات پاریس 2017 برای نخستین بار یک محل مخصوص تجهیزات آزمایشگاهی و بسته بندی و سرویس های خاص صنعت شکلات در نظر گرفته شده که تولید کنندگان می توانند نمایشی از توانمندی های تولیدی و فروشگاهی خود را به نمایش بگذارند.

جوایز شکلات پاریس فرانسه

the Chocolate Awards بخشی است که به برترین برندهای شکلات و شکلات سازان مطرح در دنیای شکلات جوایزی اهدا می شود. این مراسم به منظور قدردانی از فعالان صنعت شکلات سازی دنیا طی مراسمی همراه با جشن و موسیقی برگزار می شود.

جوایز بین المللی کاکائو

در این نمایشگاه تولیدکنندگان کاکائو هم معرفی شده و به بهترین تولیدکنندگان کاکائو با کیفیت جوایزی داده می شود! نمایشگاه بین المللی فرانسه راه ارتباطی بین کشاورزان تولیدکننده کاکائو و شکلات سازان را هموار کرده و امکان همکاری و سفارش هم وجود دارد.

اطلاعات بیشتر از سایت نمایشگاه بین المللی شکلات پاریس فرانسه 2017 اینجا قابل مشاهده است.

درباره معصومه فدایی

معصومه فدایی هستم فارغ التحصیل حقوق ولی عاشق کیک و شیرینی. در کیک ساز می تونم ایده های شیرینم رو به واقعیت تبدیل کنم. امیدوارم شما هم از این مطالب لذت ببرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *