Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

هدیه های باارزش و شیک برای آقایان شیک

خیلی اوقات، پیدا کردن بهترین هدیه برای مردی که به او اهمیت می‌دهید می‌تواند دشوار باشد. در حالی که بسیاری از زنان با هدیه‌هایی مانند گل، جواهرات و حتی شکلات هم خوشحال می‌شوند، اما اغلب اوقات پیدا کردن هدیه‌ای که بتواند یک مرد را به این اندازه خوشحال کند، مشکل است. اول از همه باید درنظر بگیرید که مرد های مختلف سلیقه ها و علایق متفاوت دارند. چه شما بخواهید برای پدر، شریک و یا مرد مهم دیگری در زندگی خود خرید کنید، این مشکل وجود خواهد داشت. اما ما هدایایی را برای شما در نظر داریم که می‌تواند عقل از سر آنها ببرد. راهنمایی‌های ما در مورد انتخاب یک هدیه شیک برای مردها، می‌تواند به شما کمک کند تا یک هدیه جذاب برای پدر، عمو و یا حتی پدربزرگ خود انتخاب کنید اما پیشنهادهای ما می‌تواند حتی برای بهترین دوست، رئیس، برادر و یا هر مرد مهم دیگری که در زندگی شما حضور دارد هم مناسب باشد. این هدایا می‌توانند برای مردهایی که عاشق موسیقی، ورزش و یا ماشین هستند و یا برای مردان سخت پسندی که همیشه خرید کردن برای آنها دردسرساز است هم، مناسب باشد. مهم نیست چه مناسبتی باشد، ما به هدایایی در این لیست اشاره می‌کنیم که برای تولد، سالگرد ازدواج، روز ولنتاین، عیدی و تعطیلات، رویدادهای مهم و یا حتی بدون مناسبت هم، کاربرد دارند.

1- هدفون بدون سیم بیتس استودیو (Beats Studio)

هدفون baets wireless

می‌خواهید برای مردی خرید کنید که عاشق موسیقی است؟ هدفون‌های بیتس باعث می‌شوند که او برای گوش دادن به موزیک‌های آلبوم مورد علاقه خود، همیشه قدردان شما باشد. این هدفون‌ها یک هدیه عالی هستند، چون صدای بسیار خوبی دارند؛ ظاهر جذابی دارند و وقتی آن را بر روی گوش خود قرار می‌دهید، کاملاً احساس راحتی می‌کنید. این هدفون‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که به اندازه کافی از کیفیت بالایی برخوردارند که بتوان از آن بری میکس و مسترینگ در استودیوها نیز استفاده کرد، این هدفون‌ها به خصوص برای کسانی که بر روی بأس موزیک‌ها کار می‌کنند، مناسب است. اگر به دنبال یک گزینه ارزان قیمت‌تر می‌گردید، هدفون‌های با کیفیت لولا (Lola) نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای در نظر گرفتن باشند. همچنین می‌توانیم هدفون‌های پریما (Pryma) را به شما پیشنهاد کنیم. قیمت هدفون‌های بیتس در حدود یک میلیون تومان است.

2- اپل واچ (مدل اسپرت، رنگ خاکستری فضایی)

ساعت اپل واچ 2 apple watch

ساعت اپل واچ 2 برای هدیه

اگر مرد شما از طرفداران محصولات اپل است، این یکی انتخاب شماست. اپل واچ بدون شک به عنوان محبوب‌ترین ساعت هوشمند در حال حاضر، محسوب می‌شود، اپل واچ با ویژگی‌های بسیار جذابی همراه است که آن را به یک ساعت عالی برای افزایش بهره‌وری، تناسب اندام و یا حتی بازی کردن تبدیل کرده است. چند وقتی هست که نسخه دو اپل واچ هم وارد بازار شده؛ در کنار بهبود ها و افزایش کیفیت این نسخه، قیمت آن تفاوت زیادی با نسخه یک آن در بازار ایران ندارد. این ساعت ضد آب است اما توصیه نمی‌شود که در زمان شنا کردن یا حمام کردن برای مدت طولانی آن را در دست داشته باشید. نسخه اسپرت این ساعت، ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین آن است، و از آنجایی که نسخه‌های اپل واچ با مواد لوکس‌تری ساخته شده‌اند، به شما توصیه می‌کنیم که ساعتی را انتخاب کنید که مناسب‌ترین قیمت را دارد. برای این که هدیه شما خاص‌تر شود، می‌توانید اپل واچ را به همراه بند ساعت اضافی، محافظ صفحه ساعت، و یا استند مخصوص شارژ ساعت هدیه بدهید. می‌خواهید برای کسی خرید کنید که آیفون دوست ندارد؟ پس احتمالاً اپل واچ بهترین گزینه برای او محسوب نمی‌شود. پس می‌توانید در عوض، یک ساعت هوشمند سامسونگ gear یا ساعت هوشمند آلکاتل را انتخاب کنید. همچنین قیمت این اپل واچ، قیمتی بین 1.8 میلیون و در برخی مدل ها تا 4 میلیون تومان است.

3- اسپرسوساز نسپرسو (Nespresso Espresso Maker)

تهیه اسپرسو به همراه یک اسپرسوساز استاندارد و ارزان قیمت، می‌تواند احتمال نوشیدن یک لیوان اسپرسو با طعم خوب را در اختیار شما قرار دهد. اما نسپرسو این مشکل را با محصول اسپرسوساز خود برطرف کرده است. این دستگاه مانند قهوه‌ساز عمل می‌کند اما به جای قهوه، باید از کپسول‌های کوچک نسپرسو استفاده کنید. این دستگاه با استفاده از یکی از این کپسول‌ها که هر کدام از طعم متفاوتی برخوردارند، هر باید یک لیوان اسپرسوی عالی و بی‌نقص را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس اگر دوست دارید مرد مورد نظر شما بتواند یک اسپرسوی بی‌نقص بسازد و از نوشیدن آن لذت ببرید، می‌توانید این هدیه را برای او در نظر بگیرید. قیمت این دستگاه، 183 دلار است.

4- ادکلن آرمانی کُد از جورجیو آرمانی

از آنجایی که ممکن است ادکلن برای هر مردی مناسب نباشد؛ اما مردانی که سلیقه قابل درکی دارند، می‌دانند که ادکلن‌های آرمانی واقعاً بوی جذابی دارند. اگر مردی می‌خواهد تا در برابر زنان جذاب‌تر به نظر برسد، آرمانی کُد یک انتخاب، با بوی فوق‌العاده است. این ادکلن یک بوی پیچیده و چند بعدی دارد که ترکیبی از سیب، استوخودوس، زیره، انواع مرکبات و چوب است. در واقع این بویی است که شما دوست دارید همیشه از همسر یا شریک خود استشمام کنید. اگر به دنبال هدایایی برای شریک عشقی خود می‌گردید، باید بدون شک این گزینه را در نظر بگیرید. قیمت این ادکلن، 72.99 دلار برای 4.2 اونس آن است.

5- دوربین فوری فوجی فیلم (Fujifilm Instax Mini)

مهم نیست که مرد شما به عکاسی علاقه دارد یا نه. این دوربین کوچک یک گزینه عالی برای گرفتن عکس‌های به یاد ماندنی بدون نیاز به یک دوربین بزرگ و حرفه‌ای است. دوربین های قدیمی پولاروید که بلافاصله عکس ها را چاپ می کرد را به خاطر دارید؟ این دوربین درواقع نسل جدید همان دوربین ها با فن آوری های امروزی است. فیلم مورد نیاز این دوربین نیز به اندازه کافی ارزان است که مرد شما احساس نکند که باید پول خود را برای گرفتن این عکس‌ها هدر دهد و می‌تواند با خیال راحت، هر تعداد عکسی که دوست دارد بگیرد. تنظیمات آن از مبتدی تا حرفه‌ای تنظیم شده است. تنها بعد از گرفتن چند عکس، او قادر خواهد بود تا با انجام تنظیمات لازم، عکس‌هایی با بالاترین کیفیت بگیرد. عمر باطری آن طولانی است و در فاصله بین شارژ شدن، مدت زمان زیادی دوام می‌آورد.

هدیه دوربین instx mini

دوربین فوجی فیلم instax mini

توجه داشته باشید این دوربین دیجیتالی نیست و البته نیاز به ظاهر کردن هم ندارد. بلافاصله بعد از گرفتن عکس می توانید عکس چاپ شده را در دستتون داشته باشید. یادتان باشد حتماً چند فیلم اضافی هم در کنار دوربین برای او تهیه کنید. قیمت این محصول حدود 280 هزار تومان است.

6- نغمه‌ای از یخ و آتش: تاریخ ناگفته‌ی وستروس و بازی تاج و تخت

کتاب نغمه‌ای از یخ و آتش: تاریخ ناگفته‌ی وستروس و بازی تاج و تخت، بهترین هدیه برای طرفداران بازی تاج و تخت محسوب می‌شود و می‌تواند درک عمیق‌تری از تاریخچه‌ی وستروس را در اختیار طرفداران این مجموعه قرار دهد. این کتاب از طراحی‌های هنری زیبا برخوردار است. این کتاب قطور با ظاهر جذاب و زیبای خود، به همراه مجموعه‌ای از اطلاعات مربوط به تاریخ وستروسی عرضه می‌شود که از ذهن جورج آر. آر. مارتین برگرفته شده است. این کتابی است که برای طرفداران پر و پا قرص بازی تاج و تخت که دوست دارند در مورد تاریخچه و گذشته‌ی تمام خانواده‌ها در وستروس و ایسوس بدانند، فوق‌العاده است. چه مرد شما طرفدار کتاب یا سریال این مجموعه یا هر دوی آنها باشد، مطمئن باشید هر چیزی که مربوط به بازی تاج و تخت باشد، باعث می‌شود او از ورق زدن این کتاب زیبا و هیجان‌انگیز، لذت ببرد. همچنین می‌توانید فصل 5 این سریال را در دی‌وی‌دی و با کیفیت بالا تهیه کنید. قیمت هر جلد ترجمه شده این کتاب 20 هزار تومان است.

7- ایکس باکس وان (Xbox One Halo 5)

اگر مردی که قصد دارید برای او خرید کنید، نیاز به یک کنسول بازی جدید دارد، این کنسول می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. این کنسول از حافظه‌ی 1 ترابایت برای بازی‌ها و ذخیره رسانه‌ای و همچنین از یک طراحی جالب و هیجان‌انگیز برخوردار است که از تکنولوژی اسپارتان لاک و یوان‌اس‌سی الهام گرفته است.

پک XBox one Halo 5

همچنین افکت های‌صوتی جذابی نیز به این کنسول اضافه شده است. هدست مخصوص گفتگو، کابل اچ‌دی‌ام‌آی، و یک کابل برق ای‌سی نیز به همراه این کنسول عرضه می‌شوند. این یک گزینه عالی برای مردان عاشق بازی است. با توجه به واردات این محصول ممکن است در زمان هایی دقیقا این مدل را پیدا نکنید. با این حال می توانید یک xobox one معمولی خریداری کنید و بازی جذاب Halo 5 را هم جداگانه از بازار تهیه کنید. قیمت کنسول xbox one در بازار حدود 1.7 میلیون تومان است.

8- ست دستبندهای چرمی

دوست دارید به همه نشان دهید که شما یک زوج خوشبخت هستید؟ این دستبندهای چرمی که با تکه‌ها و طرح‌های مختلفی از طلا، پلاتین و استیل تزئین می‌شوند، می‌توانند یک ایده عالی برای هدیه مورد نظر شما باشند. این دستبندها به صورت ست‌های دوتایی فروخته می‌شوند پس شما می‌توانید یکی از آنها را برای خود داشته باشید و دیگری را به همسر خود هدیه دهید.

ست دستبند چرمی

ست دستبند چرمی

می‌توانید بر روی این دستبندها، تاریخ روزی که یکدیگر را ملاقات کردید، یا تاریخ سالگرد ازدواج و یا هر تاریخ دیگری که برای شما اهمیت دارد را حک کنید. همچنین می‌توانید عبارت‌های کوتاه و یا مختصات جغرافیایی را نیز، بر روی آنها حک کنید. قیمت این دستبندها از 49.99 دلار شروع می‌شود.

9- بوت مردانه 6 اینچ تیمبرلند

این بوت‌ها برای پسران یا مردانی که در بیرون از خانه یا در محل ساخت و ساز کار می‌کنند بسیار مناسب است، یا برای مردان و پسرانی که دوست دارند راه و رسم لباس پوشیدن کانیه یا توپک را دنبال کنند. این بوت‌ها از تکنولوژی ضد خستگی برای پاها برخوردارند و در تمام طول روز، می‌توان با آنها احساس راحتی کرد، همچنین از پوشش عایق‌بندی برای گرم نگه داشتن پاها در زمستان برخوردار است. مطمئن نیستید که این استایل برای او مناسب است؟ می‌توانید محصولات دیگر تیمبرلند را نیز مشاهده کرده و از بین آنها انتخاب کنید. قیمت این محصول 109.95 دلار تا 288.98 دلار با توجه به اندازه و رنگ‌بندی آن است.

10- پلی استیشن 4 پرو سونی

پلی استیشت 4 پرو

پلی استیشت 4 پرو

آیا به دنبال یک هدیه برای مردی که عاشق بازی کردن است هستید؟ چه او به دنبال یک پلی‌استیشن 3 یا پلی استیشن 4 باشد، پلی استیشن جدید پرو در زمینه گرافیک، درجه تصویر و پشتیبانی از 4 کی ارتقای بسیاری پیدا کرده است. این دستگاه 4 پرو از تمام بازی‌های پلی‌استیشن 4 پشتیبانی می‌کند، پس نیازی نیست تا در مورد بازی‌هایی که او در حال حاضر دارد نگران باشید زیرا این بازی‌ها نیز در کنسول 4 پرو کار می‌کنند. آیا مرد شما طرفدار ایکس‌باکس است؟ می‌توانید در عوض برای او یک کنسول ایکس‌باکس‌وان اس بخرید. قیمت این دستگاه پلی‌استیشن 4 پرو، 1.7 میلیون تومان برای نسخه 1 ترابایتی آن است.

11- جای کارت چرمی

کارت‌های تجاری و یا اعتباری مختلف می‌توانند جای زیادی در کیف پول آقایان بگیرند. با وجود کارت‌های اعتباری و پول نقد، جای کافی در کیف پول آقایان باقی نمی‌ماند و هیچ مردی دوست ندارد یک کیف بزرگ را با خودش، به این طرف و آن طرف حمل کند. این راه‌حل به مرد شما اجازه می‌دهد تا کارت‌های خود را به صورت جداگانه دسته‌بندی کند که این کار به منظور برنامه‌ریزی برای رویدادها و قرارملاقات‌هایی که در پیش دارد نیز، به او کمک می‌کند. این طراحی چرمی، ظاهر مردانه و جذابی را به این نگهدارنده‌های کارت، بخشیده است. جای کارتی های چرمی از برند های درجه یک ایرانی را می توانید با قیمت 50 تا 70 هزار تومان خریداری کنید.

12- آیپد پرو اپل با صفحه‌نمایش 12.9 اینچی (مدل 32 گیگابایتی)

این آیپد سایز بزرگ برای فعالیت‌های کاری و بازی کردن مناسب است. به همراه یک صفحه‌نمایش رتینای زیبا، صفحه‌نمایش بسیار بزرگ و یک تراشه دوگانه A9X و همچنین گرافیک چهار هسته‌ای، این یک آیپد قدرتمند محسوب می‌شود که برای فعالیت‌های کاری، بازی و یا کمی از هر دو، کاملاً مناسب است. اگر او به یک تبلت جدید نیاز دارد، گذشتن از این آیپد سایز بزرگ با پردازنده‌ی بسیار سریع آن، واقعاً اشتباه است و می‌توانید آن را به عنوان بهترین انتخاب خود در نظر بگیرید. قیمت این محصول 729.99 دلار است که البته قیمت آن با توجه به امکاناتی که در این محصول وجود دارد می‌تواند متفاوت باشد.

13- ست جوراب‌های طراح‌دار مردانه

ست 6 تایی جوراب هدیه

ست جوراب، در طرح های مختلف

جوراب هیچوقت از فهرست کادو های آقایان حذف نمی شود! شوخی کردم، ولی معمولاً مردها، جوراب‌های طرح‌دار زیادی که با لباس‌های آنها هماهنگ باشد را در کمد لباس خود ندارند. اگر به فکر خریدن چند جفت جوراب برای مرد مورد نظر خود هستید، می‌توانید چند جفت جوراب بامزه و طرح‌دار را برای او انتخاب کنید. می‌توانید زمینه جوراب‌ها را با توجه به رنگی انتخاب کنید که با اکثر لباس‌های او جور در می‌آیند. مثلاً جوراب‌هایی که بر روی آنها طرح سبیل دیده می‌شود، می‌توانند یکی از گزینه‌های بسیار بامزه باشند. قیمت 6 جفت از این جوراب‌ها، شاید چیزی حدود 20 تا 50 هزار تومان دربیاید.

14- ست پاپیون، بند شلوار و دستمال جیبی

احتمالاً شما هم دوست دارید که همسر شما در روز عروسی خودتان یا عروسی دیگران، شیک و متفاوت از دیگران به نظر برسد. چه قرار باشد برای چنین روزهایی یک کت و شلوار کرایه کنید یا یک کت و شلوار تهیه کنید، جزئیات دیگری نیز وجود دارند که باید حتماً آنها را در نظر بگیرید. مردها به کفش، کروات و جوراب هماهنگ با کت و شلوار خود نیز نیاز دارند. برای کمک کردن به همسر خود به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر؛ فکر می‌کنیم که این هدیه می‌تواند او را حسابی غافلگیر کند. شما می‌توانید به غیر از این ست پاپیون، بند شلوار و دستمال جیبی، ست‌های رسمی دیگری را انتخاب کنید که تمام جزئیات مورد نیاز مرد شما، برای یک کت و شلوار رسمی را در کنار هم قرار می‌دهد. قیمت همچین بسته ای بین 30 تا 100 هزار تومان است.

به فکر حواشی هم باشید

یک یادگاری خوب، فقط با یک کادو ایجاد نمی شود. مطمئن باشید اگر به نکات جانبی هدیه مثل زمان و محل دادن، دعوت مهمان ها، حس و حال مرد شما و بسته بندی و نحوه ارایه کادو توجه کنید، ارزش هدیه شما حداقل دو برابر می شود. برای این مورد خاص نمی شود توصیه خاصی کرد و بهترین توصیه را خودتان با توجه به شناخت از روحیات و علایق مرد مورد نظرتان می توانید بکنید ولی به عنوان یک قانون کلی، بسته بندی و نحوه ارایه را جدی بگیرید. شیرینی و کیک را هم فراموش نکنید. فضایی را ایجاد کنید که وقتی مردی که به او کادو میدهید هدیه اش را نگاه می کند، یاد شیرینی، عطر و فضایی بیافتد که کادو را به او هدیه داده اید. انخاب کیک های خوشمزه و زیبا در کیک ساز، کار سختی نیست…

درباره مصطفی بهرامی

35 دیدگاه در 14 پیشنهاد هدیه شیک برای آقایان
  1. خيلي خيلي كمك كرد مرسي❤️❤️

  2. به نام خدا
    سلام،
    از مطالب فوق العاده خوبتون استفاده کردم و دیگری رو هم راهنمایی کردم،
    موفّق باشید؛
    خدانگهدارتون.

  3. کادو های خوبی رو گفتین. تقریبا از همش خوشم اومد. چون میخواستم واسه خودم هدیه بگیرم!
    ممنون

  4. با سلام،
    خیلی مطلب جالب و ایده های کمک کننده ای دادید برای خرید
    بازم ممنون 😉

  5. به من که اصلا کمک نکرد، اینا دیگه چیه……

  6. متاسفانه پیشنهاداتتون به من کمکی نکرد…
    امیدوارم واسه دیگران لااقل مفید باشه

  7. خوب میشید ایشالا با این ایده هاتون

  8. بنظر من هیچکدوم سلیقه ی نامزد من نیس یا اینک احتیاجشون نداره
    ولی به هرحال ممنون

  9. تو مسلمون نیستی مصطفی بهرامی
    بابا تو خدای ایده های جذابی
    تو رو باید صادر کنیم امریکا که فقط ایده بدی
    اینجا داری حروم میشی
    مرسی از سایتتون خییییییییلی برام مفید بود

  10. من دنبال هزینه کمترم. دوستام اکثرا پسرن. اینجوری که به فنا میرم?

  11. مطالب جالبی بود و استفاده کردم
    به نظر من “رزجاودان” میتونه یه هدیه رمانتیک و خیلی شیک و خاص برای سالگرد آشنایی، ازدواج، تولد و ولنتاین و هرروز خاص دیگه ای
    رزجاودان رزهای کاملا طبیعی هستن که با فرایندی تا سالها ماندگار شدن. بدون نیاز به آب، خاک و نور!!!
    فکرش رو بکنید چقدر رمانتیک!
    یه مدل قیمت 79 هزار تومن هست و بسیار شیک هست
    بسته بندی شون هم برای هدیه دادن عاااااالیه
    میتونید ازین لینک ببینید:
    https://www.instagram.com/p/BisCI6gBzqJ/?hl=en&taken-by=decofiore_stabilizzati
    فروش حضوری هم دارن

  12. خیلی خوب بودن فقط بعضیا مناسب نوجوان ها بودن تا مردها

  13. سلام.
    مرسی واقعا عالی بود ایده هاتون ???

  14. چون خاص بود و منحصر به فرد عالی هست ممنون

  15. اپل واچ عالیه ولی خییییلی گرونه?

  16. حالا من همه اینها رو فبلا گرفتم
    چی بگیرم امسال؟؟؟؟

  17. الان اینا ایده بودن؟؟؟؟ اینا فقط یه سری پیشنهادهایه پیش پا افتاده ان
    یعنی واقعا کسی هست ده دقیقه فکر کنه تمام اینا از ذهنش نگذره؟؟؟

  18. ناموسن اينا چی بود گفتید . ست جوراب اخه ؟ ://

  19. آتلیه عکس کودک 7 ژانویه 2019 در 3:22 ب.ظ پاسخ

    من تو آتلیه کار میکنم. یدونه نظظرسنجی برا مشتریان به خصوص برا زوجین دارم
    به نام بهترین هدیه ای که از طرف مقابل گرفته ای
    معمولا مردا ادکلن یا ساعت و خانم ها لباس بخصوص کیف رو میگن. البته خانم ها در مورد طلا و .. هم حرف میزنند

  20. ممنونم بابت پیشنهاد های عالی تون

  21. اینا پیشنهاد بود؟ یا تبلیغ یه سری وسیله که واقعا جزو ضروریات هیچ مردی نیست

  22. وایییی🤣🤣داشم مجسم میکردم وسط مهمونی کادو رو ک دادم بازش کرد همه ببینن ست جوراب باشع واییییی 😂😂😂😂قیافه هادیدن دارن

  23. خو من اگه پول اینا رو داشتم اصن نظر نمیگرفتم، یکی واس ما فقرا بنویس..

  24. ناموسا..رو سایت بنویسین ک این کادوها برا پولداراس ما نیایم تو سایت الکی…..مگ جنگه…ایکس باکس اخه کادو…اینا چیه گزاشتین خخ

  25. خیلی خوب بود من پیسفور خریدم خخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییل خخخخخخخوب بببببببود

  26. یه کادوی خاص بگین هر سایتی رو باز می کنی همینارو میاره
    باید خخخخخخخخخخاااااااااااااااااصصصصصصصصصصصص باشه


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *