Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34
با استفاده ازپودر کیک شکلاتی می توانیم کیک های کوچکی در گلدان های سفالی با رویه ای از خامه درست کنیم. از گل های کوچک نیز برای تزئین گلدان ها استفاده می کنیم.
 
 .
ساخت این کیک بسیار آسان و سرگرم کننده است. همچنین تزئین کردن این کیک خوشمزه می تواند یک فعالیت عالی و جذاب برای بچه ها باشد!
 برای ساخت این کیک ها از یک بسته پودر کیک مواد غذایی استفاده کنید. پودر کیک انتخابی باید تا حد امکان تیره و نزدیک به رنگ خاک باشد. روی آن را هم با خامه شکلات کره ای بپوشانید.
برای گل های کیک نیز می توانید آن ها را از فروشگاه های فروش لوازم تزئینی گل های کاغذی یا خمیری تهیه کنید. البته با کمی صرف وقت و ذوق و سلیقه خودتان نیز می توانید آن ها را درست کنید.

کاپ کیک های گلدانی

کیک های کوچک گلدانی
مناسب برای 18 نفر
زمان آماده سازی: 15 دقیقه
زمان پخت: 19 دقیقه
زمان کل: 34 دقبقه

 

مواد لازم:

• 1بسته پودر کیک devil
• 1 ¼فنجان آب
• ½ فنجان روغن نباتی
• 3 عدد تخم مرغ
• خامه شکلاتی
• 10 عدد بیسکوییت اورئو ( نوعی بیسکویت شکلاتی کرم دار)
• گل کاغذی (یا هر تزئین دلخواه دیگر)

 

طرز تهیه:

1. فر را روی 350 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. پودر کیک، آب، روغن و 3 تخم مرغ  را در یک کاسه بزرگ بریزید. ابتدا مخلوط را با همزن دستی و با سرعت کم برای مدت 30 ثانیه هم بزنید. سپس به مدت 2 دقیقه آن را با سرعت متوسط هم بزنید.
2. گلدان های قهوه ای را درون سینی های فلزی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که گلدان ها شکسته نباشند و کاملا خشک باشند. ½ آن را با خمیر پر کنید. حواستان باشد گلدان ها را زیادی پر نکنید.
3. برای مدت 19 دقیقه (تا زمانی که با فرو کردن خلال دندان در کیک، خمیر به آن نچسبد). آن ها را بپزید.
4. سینی ورقه را روی یک قفسه سیمی قرار دهید و بگذارید کاملا خنک شود. پس از خنک شدن، گلدان های حاوی کیک را تمیز کنید وکیک های اضافی چسبیده به دور آن را تمیز کنید.
5. کرم شکلاتی را به وسیله چاقو روی کیک بمالید. سپس بیسکویت اورئو پودر شده را روی آن بپاشید و آن گونه که دوست دارید تزئین کنید. کیک ها را با قاشق میل کنید و لذت ببرید.
 
 .
من کوچکترین گلدان هایی را که می توانستم در فروشگاه صنایع دستی پیدا کنم، پیدا کردم. شما نیز اطمینان حاصل کنید که  گلدان های تان مناسب پخت و پز هستند و لعاب نمی دهند. آن ها را کاملا بشویید و بعد از خشک شدن کامل، استفاده کنید.
 
 سرو این نوع کیک در مدرسه، برای دانش آموزان جنبه آموزشی، تربیتی نیز می تواند داشته باشد؛ چرا که پس از خوردن کیک می توانند گلدان ها را از خاک پر کنند و درون آن ها گل بکارند!
 امیدوارم از دستور پخت این کیک شکلاتی خوشمزه راضی بوده باشید و بتوانید از آن در جشن تولد و یا میهمانی ها به خوبی استفاده کنید.
درباره مشکات

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *