Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34
کادو روز پدر چی بخرم

کادو روز پدر چی بخرم ؟! این سوالی است که می‌تواند در قالب  کیک روز پدر نیز به آن پاسخ داده شود، اما منظور اصلی ما از این مقاله فقط کیک روز پدر نیست بلکه جمع‌آوری و ارایه‌ی راه‌کارهایی برای خریدن نه تنها هدیه روز پدر بلکه نحوه‌ی خرید مناسب هدیه برای پدران است.

به عبارت دیگر در این مقاله راهنمای خرید هدیه روز پدر و در کل، خرید هدیه برای پدران عزیز را تقدیم حضورخوانندگان خوش‌ذوق کیک ساز می‌کنیم. با کیک ساز همراه باشید.

هدیه برای پدر ها؛ روز پدر

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشیم این است که هدیه روز پدر یا مادر الزاماً نباید مختص به همان یک روز باشد. شما می‌توانید با شیوه‌هایی که در ادامه‌ی مقاله خواهید آموخت در اوقاتی که اصلاً انتظارش نمی‌رود با صرف کم‌ترین هزینه و گاه بدون هزینه به پدر عزیزتان هدیه‌ای به یاد ماندنی تقدیم کنید اما فعلاً برای یافتن پاسخِ: کادو روز پدر چی بخرم ؟! به این مراحل توجه کنید:

 

1- زمانی برای با هم بودن را به پدرتان هدیه دهید

بدون شک پدر بیش‌تر از هر کس دیگری می‌تواند در زندگی به ما انرژی بدهد، ما نیز باید همین انرژی را متقابلاً به پدرمان هدیه کنیم. به این منظور، با آگاه شدن از سلایق پدرتان موضوع‌هایی را برای صرف وقت با او بیابید، مانند پیاده‌روی در مسیری بخصوص، یا صعودی سبک به یک تپه و یا سیاحتی “پیک‌نیک”‌وار، ماهیگیری، دوچرخه‌سواری در مسیری تعیین‌شده، تماشای دورهمیِ یک فیلم، انجام یک ورزش مورد علاقه‌ی او و یا بازدید از موزه!

نکته‌ی کلیدی در تمامی این موارد عبارت است از این که از موضوع‌ها و سرگرمی‌هایی که پدر محترمتان به آن‌ها علاقه دارد مطمئن شوید، اگر مطمئن نیستید و یا بین چند موضوع و سوژه دودل هستید بهترین راه برای مطمئن شدن، سوال از مادرتان است! او بهترین انتخاب ممکن را در این مورد به شما خواهد گفت.

نکته‌ی دومِ کلیدی برای صرف وقت با پدرتان این است که از زمان مساعد این کار هم مطمئن باشید و این برنامه را زمانی پیاده کنید که برای پدرتان از جنبه‌های مختلف، زمان مناسبی باشد.

صرف وقت با پدرانمان هدیه‌ای است که کم‌تر به آن بها می‌دهیم، در حالی که نتیجه‌ی آن گاه صمیمانه‌تر و عمیق‌تر از دادن هدایای مادی است.

 

2-آرزوهای پدرتان را تا حد امکان برآورده کنید!

اگر وضعیت مالی شما مناسب است و توان خریدن هدایای گران‌قیمت را دارید. برای جواب دادن به سوال کادو روز پدر چی بخرم ؟! دستتان باز است اما این موضوع باز هم به معنای ساده بودن انتخاب هدیه نیست. ما به هر حال از آرزوها و آمال پدرمان کمابیش مطلع هستیم، احتمال دارد که او آرزویی برآورده نشده داشته باشد که برآورده کردن آن در توان ما باشد. نکته‌ی مهم، یافتن چنین آرزوهایی و انطباق توان مالی شما با برآورده کردن یکی از آن آرزوهاست، مانند مسافرت به نقطه‌ای خاص یا به سربردن در طبیعت وحشی و یا حتی آرزوهای غیر متعارفی مثل پرواز با بالن، کایت‌سواری یا رانندگی با ماشین مسابقه‌ای یا موارد مشابه!

مهم این است که بدانید تجربه‌ی چه رویدادی یا داشتن چه چیزی برای پدرتان یک امر فوق‌العاده جالب محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای کشف این موارد از برادران و خواهرانتان نیز نظر بخواهید و پس از انتخاب هدیه حتی برای خریدن یا اجرای آن با هم اقدام کنید. می‌توانید به صورت جمعی با برادران و خواهرانتان هدیه‌ی گران‌قیمتی برای پدرتان بخرید یا رویدادی منحصر به فرد را برای او تدارک ببینید.

 

3-کسی را که مدت‌هاست آرزوی دیدنش را دارد به نزد پدرتان بیاورید!

این شخص می‌تواند یک دوست قدیمیِ دوران سربازی یا یک هم‌کلاسی دوران کودکی یا جوانی باشد که پدرتان از او گاه‌گداری در صحبت‌هایش به نیکی یاد کرده است.

برای این که سوپرایزتان تکمیل شود می‌توانید موضوع را  با دیگر اعضای خانواده و فرد مورد علاقه‌ی پدرتان هماهنگ کنید و نام دیگری بر روی این شخص بگذارید، سپس  یک دورهمی یا مهمانی تحت عنوانی ساختگی ترتیب داده و پدرتان را نیز به آن مهمانی دعوت کنید تا پس از حضور در آن جمع با کسی که سال‌هاست آرزوی دیدنش را داشته مواجه شود! البته لازم است که در اجرای این سوپرایز، تمامی موارد را بسنجید!

هم‌چنین برای پیدا کردن اشخاص مورد علاقه‌ی پدرتان می‌توانید از منابعِ در دسترس و همچنین از برخی از شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده کنید.

4-برای پدرتان نامه‌ای محبت‌آمیز همراه با تقدیر و تشکر بنویسید!

هر چند این هدیه، هدیه‌ای مادی نیست و برایتان خرج چندانی ندارد ولی مطمئن باشید که پدرتان از دریافت نامه‌ی پستی شما متعجب و خوشحال خواهد شد!

در متن نامه از تمام کارهایی که پدرتان به خاطر شما انجام داده است تشکر کنید. هنگام نوشتن نامه لازم است متنی بنویسید که او احساس کند که متوجه و قدردان زحمات قبلی و یا فعلی او در مورد خودتان هستید. پدرتان باید بعد از خواندن نامه‌ی شما احساس کند که شخص خاصی است و لازم است که همیشه مراقب خود باشد و فراموش نکنید که به او این حس را که به وجودش افتخار می‌کنید را منتقل نمایید.

این نامه هدیه روز پدر یا هدیه‌ای برای هر روزی که بخواهید می‌تواند باشد. نامه را داخل یک کارت تبریک مخصوص روز پدر و یا در ارتباط با موضوع پدر بگذارید. هم‌چنین می‌توانید در صورتی که دور از پدرتان هستید همین نامه و کارت‌پستال را برای روز تولد پدرتان نیز آماده و ارسال کنید.

مطمئن باشید که این هدیه چه هدیه روز پدر باشد یا هدیه تولد، در صورتی که با صمیمیت تهیه شود بسیار موثر و مقبول خواهد بود.

5- کاری را که پدرتان از شما خواسته ولی تاکنون انجام نداده‌اید را انجام دهید!

 

می‌توان به جای عنوان کادو روز پدر چی بخرم؟! گفت که: برای کادو روز پدر چه کاری انجام بدهم؟! شاید شما فرزندی باشید که هنوز در خانه‌ی پدرتان به سر می‌برید و یا در حال تحصیل هستید. اگر احساس می‌کنید که توان خرید هدیه برای پدرتان را ندارید اصلاً ناراحت نباشید ما راهی را برای تهیه‌ی هدیه‌ی روز پدر به شما پیشنهاد می‌کنیم که بسیار مورد پسند پدرتان واقع خواهد شد اگر چه شاید به نظر شما زیاد جذاب نیاید.

به این فکر کنید که در این اواخر یا قبلاً پدرتان چه کارهایی را از شما خواسته که انجام نداده‌اید ، پس از یافتن چنین مواردی یکی از آن کارها را به میل خود به عنوان هدیه روز پدر انجام دهید!

پارکینگ را نظافت کنید یا ماشین را بشویید و یا در هر کاری که پدرتان در منزل یا خارج از منزل انجام می‌دهد مشارکت داشته باشید، مثلِ خرید یا تعمیر وسایل، خلاصه هر چه که می‌خواهد باشد فقط منتظر نمانید تا پدرتان از شما درخواست کند، خودتان انجامش بدهید.

این بهترین هدیه و ارج نهادن به پدرتان در عمل است.

6-هدیه روز پدر ِبی‌ضرری را تدارک ببینید!

 

می‌توانید برای پدرانی که سن بالاتری دارند یا حتی برای پدربزرگ‌ها، همراه با هدایای متفرقه‌ای نظیر پیراهن، مدالیون‌های تزیینی و لیوان‌های منقّش، قهوه‌ی مورد علاقه‌ی او، کیک روز پدر از نوع رژیمی آن و یا شیرینی بی‌ضرری را نیز هدیه داده و صفایِ با یکدیگر خندیدن را به قلب او ارمغان دهید!

 

7-برای پدرتان هدیه‌های ماهانه و همراه با سوپرایز تهیه کنید.

در ادامه‌ی مقاله‌ی کادو روز پدر چی بخرم ؟! روشی را معرفی می‌کنیم که می‌تواند نه تنها برای روز تولد بلکه در تمام ایام سال هدیه‌ای باشد از طرف شما به پدر گرانقدرتان.

اگر از پدرتان دور هستید، می‌توانید ماهانه به مقداری مشخص و برای مدتی معین خدماتی را برای او رزرو کرده و در اختیارش بگذارید یا وسایلی را با فواصل زمانی خاص به درب منزل او ارسال کنید.

مثلاَ هر ماه یک یا هر چند بار که می‌خواهید رستورانی خاص که پدرتان به غذاهای آن علاقه دارد را برایش رزرو کنید. این کار از طریق توافق و هماهنگی قبلی با رستوران مذکور قابل انجام است و بهترین طریقه‌ی آن ارسال جمع صورتحساب‌ها برای شما از طرف رستوران مذکور است.

هم‌چنین شما می‌توانید هر ماه به آدرس پدرتان یک جعبه شیرینی یا کیک مورد علاقه‌ی او را ارسال کنید، انتخاب فواصل زمانی این کار بستگی به میل و تشخیص خودتان دارد.

می توانید از کیک ساز برای پدرتان کیک سفارش دهید. قبل از خرید کیک به همکاران پشتیبانی ما بگویید که برای پدرتان کیک سفارش می دهید تا ما هم با یک هدیه در این کار پسندیده شما شریک باشیم.

 

پرسش و پاسخ: کادو روز پدر چی بخرم؟

در قسمت پایانی این مقاله رایج‌ترین سوال‌هایی که افراد مختلف در سنین و شرایط گوناگون در مورد هدیه روز پدر می‌پرسند را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم که بد نیست از آن‌ها نیز مطلع باشید و در صورت لزوم شما هم از این راه‌کارهای تهیه‌ی هدیه روز پدر استفاده کنید.

سوال1: اگر امکان مالی چندانی نداشته باشم چطور می‌توانم هدیه روز پدر تهیه کنم؟!

به امکانات موجود در اطراف خود و توانایی‌هایی که دارید بیندیشید و یک هدیه‌ی دست‌ساز برای پدرتان تهیه کنید. مطمئن باشید که او ارزش این هدیه  را دوچندان خواهد دانست.

وسایلی مثل زیر لیوانی و قاب عکس رنگ شده. مثلاً می‌توانید برای عکس‌ها‌ی خانوادگی و عکس‌هایی که با پدرتان دارید یک قاب دست‌ساز یا رنگ‌آمیزی شده یا یک نوع آلبوم عکس دست‌ساز تدارک ببینید. می‌توانید با نقاشی رنگ‌و‌روغن جمله‌ای محبت‌آمیز برای پدرتان بنویسید.

برای ایده گرفتن در این موردمی‌توانید به سایت‌های مرتبط با جشن تولد و هدایا نیز مراجعه کنید.

2- اگر نتوانم علاقه‌ی پدرم را تشخیص بدهم،  جواب سوال  کادو روز پدر چی بخرم چه خواهد بود؟!

مستقیم از پدرتان بپرسید اگر جواب مشخصی نداد از مادرتان و اگر مقدور نبود از خودتان پرسیده و به محتمل‌ترین ایده‌ای که فکر می‌کنید از آن خوشش بیاید عمل کنید.

3- نمیدانم برای پدرم با این پول کمی که دارم چه چیزی به عنوان هدیه روز پدر بخرم، چه کار کنم؟!

ملاحظه کنید که آیا پدرتان وسیله‌ای دارد که کمی کهنه شده باشد و بتوانید تازه‌ی آن را بخرید یا آیا وسیله‌ای دارد که در حال به کار بردن آن است و  نیاز به رسیدگی  یا تعمیر دارد؟ می‌توانید با هماهنگیِ پدرتان اقدام به تعمیر آن وسیله کنید و یا قسمتی جدید به آن اضافه نمایید.

شما می‌توانید برای موبایل پدرتان یک برنامه‌ یا امکان جدید تهیه کنید و یا اگر پدرتان از روزنامه یا مجله‌ی بخصوصی خوشش می‌آید آبونه‌ی کوتاه یا بلند مدت آن را برایش خریداری کنید.

4- اگر در روز پدر  به پدرم دست‌رسی نداشته باشم چگونه به او هدیه بدهم؟

در صورت امکان می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعیِ سمعی- بصری، روز پدر را به او تبریک بگویید، هم‌چنین قادر خواهید بود عکس‌ها یا ویدیوهایی از مسایل مورد علاقه‌‌ی پدرتان مثل گل‌زنی یا پیروزی تیم ورزشی محبوبش را برایش ارسال کنید!

هشدار! این ها را برای روز پدر هدیه نخرید:

در آخرین بخش از مقاله‌ی کادو برای روز پدر چی بخرم؟! به معرفی مواردی می‌پردازیم که  طبق بررسی‌های به عمل آمده بهتر است هیچ‌گاه آن‌ها را به عنوان هدیه روز پدر تهیه نکنید.

طبق تحقیقات انجام شده هدایایی که در بیش‌تر موارد مورد پسند پدران واقع نمی‌شوند عبارتند از:

  • انواع گردن‌آویز
  • ماشین‌ریش‌تراشی
  • جوراب
  • لباس راحتی و امثال آن.

وسایل فوق ذاتاً حالتی دارند که کاملاً متکی به انتخاب شخصی افراد هستند و هر مردی ترجیح می‌دهد که چنین وسایلی را خودش مطابق با میل شخصی خود انتخاب کند، لذا اگر هم اصرار بر خریدن یکی از وسایل فوق را به عنوان هدیه روز پدر برای پدرتان دارید، بهتر است که از او بخواهید که خودش یکی از انواع اقلام فوق را که مورد پسند اوست انتخاب کند!

آرزو می‌کنیم که همیشه سایه‌ی پدر بر سرتان باشد.

 

درباره نادر اتابکی

نمی‌دانم چرا یاد شعری از "سهراب سپهری" افتادم که در آن اصطلاح "جشن خطوط" را به کار برده است... امیدوارم با درج مطالبی شیرین در سایت وزین "کیک‌ساز" برایتان "جشن خطوط" برپا کنیم...!

2 دیدگاه در کادو روز پدر چی بخرم ؟!
  1. خیلی خوشم اومد ولی چرا این چیزها رو نمیتونیم بگیریم ؟؟

  2. خوب بود ولی به دردم نخورد


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *