Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

کیک تولد باید خاص و خاطره انگیز باشد. کیک تولد باید هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد. کیک تولد با تم سیرک یکی از همین کیک های تولد جالب و به یاد ماندنی است که اغلب مناسب جشن تولد کودکان و نوجوانان است. بچه ها شخصیت های خیالی و حیوانات را دوست دارند. کیک تولد با تم سیرک قدرت مانور خوبی برای استفاده از خلاقیت دارد. در این کیک های جذاب از سوژه هایی نظیر حیوانات و موجودات غیر طبیعی می توان استفاده کرد. در ساخت و تهیه کیک تولد با تم سیرک ، علاقه و سلیقه کودک را هم در نظر بگیرید. بعضی از بچه ها شیرها را بیشتر دوست دارند و بعضی دیگر میمون های بازیگوش را بیشتر می پسندند. مهم این است که بتوانید کودک را سورپرایز کنید. کار مشکلی نیست همه کودکان حیوانات را بسیار دوست دارند.

کیک تولد با تم سیرک دنیایی از رنگ ها

طراحی کیک تولد با تم سیرک

رنگ های شاد و اغراق شده بهترین گزینه برای کیک های تولد بچه ها هستند که در کیک سیرکی هم استفاده می شوند. طرز تهیه کیک تولد با تم سیرک بسیار متنوع است به این صورت که یک کیک ساده را به عنوان پایه کیک انتخاب می کنید و بقیه به کارگیری ذوق و خلاقیت است البته استفاده از رنگ های متنوع را نباید فراموش کنید. خمیر فوندانت، پاستیل های رنگارنگ، دراژه ها و عروسک های نصبی بر روی کیک سیرکی همگی در رنگ های متنوعی تهیه می شوند که کاملا سلیقه ای است. اگر این کیک سیرکی را برای جشن تولد دختر بچه ای 5 یا 6 ساله تدارک می بینید شاید استفاده از تم صورتی در کیک ایده خوبی باشد. به احتمال زیاد رنگ سبز یا آبی در کیک سیرکی را پسر بچه ها بیشتر می پسندند.

کیک تولد با تم سیرک و حیوانات

کیک تولد با تم سیرک و حیوانات

کیک پایه به هر شکلی که باشد تفاوتی ندارد مهم این است که از چند حیوان ساختگی برای تزیین کیک استفاده کنید. جشن تولد کودکان با یک کیک بزرگ که حیوانات بازیگوش سیرک هم روی آن هستند متفاوت تر از همیشه برگزار خواهد شد. در نظر داشته باشید که قصد سورپرایز کردن کودک دلبندتان را دارید. تجربه نشان داده که بچه ها حیوانات را دوست خود می دانند و از بودن در کنار آنها لذت می برند. یک فیل که بر روی پاهایش ایستاده، یک شیر که با چنگال غذا می خورد، میمون کوچکی که در کنار کیک تولد جا خوش کرده است همگی می توانند اخموترین کودکان را نیز شاد و خوشحال کنند.

کیک تولد با تم سیرک و دلقک

همه سیرک ها با حرکات نمایشی دلقک ها جذاب تر می شوند. اگر امکان دعوت از یک بازیگر در لباس دلقک را ندارید می توانید کیک تولد سیرک و دلقک را سفارش دهید. دلقک ها همیشه حرکات خنده داری را در سیرک اجرا کنند. تصور یک دلقک سیرک با آن کفش های بزرگ روی کیک بسیار هیجان انگیز است. حتما در سفارش کیک تولد برای بچه ها از یک یا چند دلقک هم برای تزیین استفاده کنید. طراحی کیک به شکل سیرک هم هیجان انگیز است و هم تجربه ای جدید که می توانید در کیک ساز امتحان کنید.

کیک تولد با تم سیرک و چادر نمایش

سیرک ها همیشه در حال حرکت هستند و نمایش خود را در زیر چادرهای بزرگی برگزار می کنند. یک ایده جالب برای طراحی کیک تولد سیرک استفاده از فضای نمایش و چادر سیرک است. این فضا می تواند با شکلات های تیره اندکی سیاه تر باشد. البته وجود رنگ و حلقه های رنگی نمایشی در همه گوشه های چادر سیرک بر زیبایی آن می افزاید. کیک های دو یا چند طبقه هم بهترین فضا را برای طراحی چادر کیک در اختیارتان قرار می دهند. کیک تولد سیرکی می تواند یک طبقه و یا چند طبقه باشد. رنگ های مصرف شده هم از انواع رنگ های خوراکی، خمیر فوندانت و یا خامه های رنگ شده هستند. تکه های شکلات و ستاره های تزیینی هم به جذابیت بیشتر کیک کمک می کنند. به طور کلی برای طراحی کیک تولد با تم سیرک ایده های زیادی وجود دارد که همگی شادی آفرین هستند.

درباره معصومه فدایی

معصومه فدایی هستم فارغ التحصیل حقوق ولی عاشق کیک و شیرینی. در کیک ساز می تونم ایده های شیرینم رو به واقعیت تبدیل کنم. امیدوارم شما هم از این مطالب لذت ببرید.

3 دیدگاه در طراحی کیک تولد با تم سیرک
  1. ممنون از سایت خوب ومفیدتون.

  2. اینارم میشه سفارش داد؟

    • بله دوست عزیز
      این کیک ها از جنس کیک فوندانت هستند. در محصول کیک آذین کیک ساز می توانید هر نوع کیکی را بر اساس عکسی که از آن کیک در اینترنت یا شبکه های مجازی پیدا کرده اید سفارش دهید.


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *