Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

دنیای کودکان دنیای شادی و تحرک است. دنیای پر از رنگ و تنوع. در این دنیا یکی از سرگرمی های مورد علاقه کودکان، بادکنک ها است. کودکان بادکنک ها را دوست دارند؛ چون با آن ها می توانند بالا و پایین بپرند، حرف بزنند و شادی کند. حالا اگر بتوان بادکنک های ساده و معمولی را به کمک چند تکنیک ساده، به بادکنک های کودکانه تبدیل کرد، کودکان دنیای شادتری خواهند داشت. پس با ما تا انتهای 10 ایده جذاب بادکنک آرایی کودکانه همراه باشید تا بتوانید دنیایی شاد برای فرزندانتان رقم بزنید.

بادکنک قیفی

بادکنک قیفی یک ایده جالب برای جشن های تولد، خصوصا جشن تولد کودکان می تواند باشد. آماده کردن آن کار آسانی است. فقط کافی است طبق تصویر، یک تکه مقوا را به حالت قیف مانند برش بزنید. دو طرف مقوا را به هم بچسبانید. سپس بادکنک ها را درون قیف قرار دهید.

بادکنک قیفی

بادکنک های عروسکی

از بادکنک های عروسکی هم در میهمانی های و جشن تولد کودکان می توانید استفاده کنید. هم وسایل مورد نیاز ساخت بادکنک را تهیه کنید و در خانه یا پیش دبستانی ها، به عنوان کار دستی از کودکان بخواهید خودشان درست کنند. روش کار نیز ساده می باشد و با نگاه کردن به تصاویر متوجه خواهید شد.

بادکنک عروسکی

آدمک بادکنکی

تعدادی بادکنک زرد، مقداری مقوا و چسب تهیه کنید. همانطور که در شکل میبینید با مقواها می توانید اشکال مختلفی مانند کلاه و تاج برای بادکنک ها درست کنید. برای طراحی صورت بادکنک ها – چنانچه بادکنک ساده تهیه کرده اید – می توانید از ماژیک و یا کاغذهای رنگی براق استفاده کنید.

آدمک بادکنکی

آدمک خالخالی

خال های روی این طرح، ناخوداگاه ذهن انسان را به فوتبال منعطف می کند. برای درست کردن سر آدمک به یک بادکنک بزرگ نیاز دارید. بدن آدمک نیز از اتصال بادکنک های کوچکتر ساخته شده اند. دست ها نیز از بادکنک های لوله ای شکل ساخته شده اند.

آدمک بادکنکی

بادکنک های رزمی کار

روبان های رنگی دور بادکنک ها آن ها را شبیه رزمی کاران کرده اند! یک ایده ساده اما جذاب. کافی است چند تکه روبان و یا کاغذ رنگی بردارید و دور بادکنک ها بپیچید.

بادکنک آرایی کودکان

بادکنک پرنده

احتمالا تا الان برای یک بار هم که شده بازی پرندگان خشمگین (انگری بیرد) را بازی کرده اید. بر اساس آموزش تصویری زیر می توانید با بادکنک ها پرندگانی درست کنید که شبیه آن ها باشد.

بادکنک آرایی کودکان

حیوانات بادکنکی

به کمک چند نکه کاغذرنگی و مقداری چسب می توانید حیوانات عروسکی متنوعی را خلق کنید. جهت گرفتن ایده در تصویر زیر سه نوع حیوان مختلف ساخته شده است.

بادکنک آرایی کودکان

بادکنک های میوه ای

در مهدهای کودک می توانید برای سرگرم کردن کودکان یک نکه مقوای بزرگ را به دیوار بچسبانید و از کودکان بخواهید به کمک یکدیگر اشکال مختلف (مثلا میوه ها) را به کمک بادکنک ها بر روی دیوار دربیاورند. انجام این کار می تواند یک بازی جذاب سرگرم کننده و در عین حال آموزنده باشد.

بادکنک آرایی کودکان

گل های بادکنکی

از گل های بادکنکی برای تزئین مهدهای کودک می توان استفاده کرد.

بادکنک آرایی کودکان

آدمک های بادکنکی

با کمک تعدادی بادکنک رنگی می توان آدمک های بادکنکی متنوع و زیبایی را خلق کرد. در این تصویر سه آدمک زیبا و جذاب به کمک بادکنک ها خلق شده است.

بادکنک آرایی کودکان

اکنون وقت آن رسیده که با فرزندانتان دست به کار شوید و از هر طرحی که خوشتان آمده ایده بگیرید و آدمک ها و یا هرچیز بادکنکی دیگر را بسازید. حتما نباید ساخته های شما عینا شبیه تصاویر باشد. همینکه بتوانید از آن ها ایده بگیرید و ذهنتان بیشتر باز شود کافی خواهد بود.

درباره مشکات

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

1 پاسخ به 10 ایده جذاب بادکنک آرایی کودکانه
  1. ساییتون بخش بادباکها رونگا کردم خیلی ایده های جالبی بوووود

    مررررسی


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *