Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

راهنمای خرید هدیه برای روز دختر

یکی از کارهایی که برای دختر خانم ها و در کل خانم ها جذاب و فراموش نشدنی است، هدیه دادن به آن ها در مناسبت های مختلف است. یکی از این مناسبت ها، روز دختر مصادف با میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) می باشد که به نظر می رسد این روز برای دختر خانم ها خیلی جذاب و مهم است. اما برای تبریک این روز، چه هدیه ای بگیریم مناسب تر است و آنها را خوشحال می کند؟

معمولا هدیه ای که به هر فردی داده می شود بهتر است متناسب با شخصیت، احساسات، حرفه، سن و سال و … آن ها باشد. ما در اینجا نکاتی برای خرید کادو  را می آوریم که تقریبا هر سلیقه ای را راضی خواهد کرد:

1- کادوپیجی از اصول اولیه کادو دادن است

کادوپیچ کردن و ظاهر و زیبایی هدیه برای خانم ها و از جمله دختر خانم ها بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل این مورد را در ابتدای نکات ذکر کردیم. مسلما در هنگام دادن هدیه، اولین چیزی که به چشم دختران خواهد آمد، ظاهر و بسته بندی آن است. می توان روی بسته و کاغذ کادو را با اشیای تزئینی مثل صدف و مروارید و گل زیباتر کرد؛ چرا که این کار در نظر خانمها جلوه و جذابیت بیشتری دارد.

2- از معجزه گل غافل نشوید!

گذشته از علاقه خانم ها به گل، دختر خانم ها معمولا در سنی هستند که به گل علاقه زیادی دارند. شک نداشته باشید که قرار دادن یک شاخه گل، مانند رز بر روی هدیه می تواند آن ها را بسیار ذوق زده کند. با این کار گویی که به آن ها نشان داده اید که احساساتشان برایتان اهمیت دارد.

3- هرچیزی در زمان خود ارزشمند است

به دلیل اهمیتی که تاریخ ها و مناسبت ها برای خانم ها دارد، قطعا و یقینا یک هدیه کوچک در زمان خود، برای آن ها خیلی با ارزش تر از هر هدیه بزرگی در زمانی دیرتر یا زودتر از تاریخ مورد نظر دارد. پس لطفا به این موضوع اهمیت دهید. برای مثال از نظر یک دختر خانم کیک تولدی که چند روز دیرتر و یا زودتر خریداری می شود ارزش چندانی ندارد. مهم است که کیک تولد به همراه کادو درست در شب یا روز تولد همراه با برگزاری یک جشن مناسب تقدیمشان شود.

4- احساستان را بنویسید

حتما قرار دادن یادداشت دست نویس را فراموش نکنید. این مورد کوچک، از آن دسته مواردی است که برای خانم ها بسیار ارزشمند است. اغلب این دست نویس ها را به عنوان اشیای خاطره انگیز نگه می دارند. حتما نباز نیست بر روی دست نویس ها جملات ادبی خاصی بنویسید؛ کافی است احساستان را صادقانه بیان کنید.

5- خلاقیت به خرج دهید

یک ایده جالب ما برای شما این است که به جای خرید کارت تبریک و قرار دادن آن بر روی هدیه، از یک کتاب چه کوچک مناسب استفاده کنید. می توانید متن مورد نظر خود را در صفحه اول آن نوشته، و یا روی کاغذی نوشته و در صفحه اول آن قرار دهید. استفاده از کتابچه ای کوچک، هم ایده ای به روز تر از کارت تبریک است و هم مفیدتر.

6- یک هدیه شیرین

شکلات از آن دسته از خوراکی های مورد علاقه دختر خانم هاست. این روزها شکلات هایی با بسته بندی های خیلی زیبا، مخصوص هدیه دادن، در بازار به فروش می رسند. یک بسته شکلات خوشمزه با بسته بندی شکیل نیز گزینه مناسبی برای هدیه دادن به دختر خانم هاست.

7- هدیه مخصوص دختران

کیف دستی کوچک نیز هدیه ای مناسب برای دختر خانم ها به شمار می رود. بسیاری از دختران در بیرون از منزل کیف دستی کوچکی برای همراه بردن لوازم کوچک مثل تلفن همراه، لوازم زیبایی و آینه و … با خود دارند. دقت کنید که کیف دستی زیبای مناسب با سلیقه دختر مورد نظر خودتان تهیه کنید.

8- علاقه دخران را نادیده نگیرید

دختران علاقه زیادی به زیور آلات دارند. اگر بودجه شما به اندازه کافی است می توانید طلا و سنگ های قیمتی تهیه کنید. اما اگر بودجه زیادی ندارید می توانید از بدلیجات استفاده کنید. اتفاقا بدلیجاتی که امروزه به فروش می رسند خیلی مورد توجه دختر خانم ها قرار گرفته است. بدلیجات بسیار زیبایی از جنس های مختلف. همچنین زیورآلات چرمی نیز از آن دسته از هدایایی است که هر فردی را خوشحال می کند. خرید یک دستبند چرمی هماهنگ با کیف پول چرم گزینه زیبا و مناسبی است.

9- هدیه ای برای ماندگاری لحظات

امروزه علاقه به عکس انداختن در میان همه، بخصوص نوجوانان زیاد شده است. یک دوربین عکاسی خوب، می تواند هدیه بسیار مناسبی برای نوجوانانی باشد که در این سن توجه زیادی به اطراف و طبیعت دارند. گذشته از آن، دختران علاقه زیادی به ثبت خاطرات و لحظات خاطره انگیز خود دارند.

10- عطرها، بوی خوش زندگی

عطرها نیز از گذشته جزء هدایایی بودند که هیچ وقت از رده خارج نمی شوند. خرید عطری مطابق با سلیقه دختر نیز می تواند هدیه خوبی برای آن ها باشد.

11- متناسب با فرد مورد نظر هدیه تهیه کنید

هدیه مناسب برای هر کس می تواند چیزی باشد که به آن نیاز دارد و متناسب با سن و حرفه اوست. مثلا برای یک دانشجو می تواند کیف دانشجویی و یا در صورت توان لپ تاپ یا تبلت یا یک گوشی هوشمند باشد. برای یک دختر بچه می تواند یک پکیج لوازم التحریر باشد. برای افراد با انرژی و روحیه کودکانه می تواند عروسک یا مجسمه باشد.

12- یار مهربان را فراموش نکنید

دخترخانم ها در سن نوجوانی معمولا علاقه به مطالعه دارند. کتاب نیز می تواند گزینه مناسبی برای این مدل از دختران باشد.

13- به گشت و گذار بروید

معمولا مردم به تفریح و گردش علاقه زیادی دارند. شما می توانید به بهانه روز دختر یا هر بهانه دیگری او – به همراه خانواده – را به یک تفریح و گردش یک روزه و یا حتی چند روزه ببرید. در طول مدت سفر به بهانه های مختلف می توانید یادآوری کنید که این تفریح فقط به خاطر دختر مدنظرتان ترتیب داده شده است. البته حواستان باشد زیاده روی نکنید و حرفتان جنبه منت گذاشتن نداشته باشد.

کیک جشن ازدواج

14- با یک کیک تصویری، او را غافل گیر کنید

یک ایده جالب نیر می تواند این باشد که برای روز تولد و یا حتی روز دختر یک کیک خاص و زیبا، مثلا با عکسی از چهره دختر و یا عکس مورد علاقه او سفارش دهید. این اقدام شما احتمالا او را غافل گیر خواهد کرد.

فراموش نکنید:

فراموش نکنید که هدیه دادن و هدیه گرفتن هم پیشینه دینی و مذهبی دارد، هم در فرهنگ غنی ما ریشه دوانده است. فراموش نکنید که به بهانه های مختلف و حتی گاه بی بهانه به کسانی که دوستشان داریم عشق بورزیم و با دادن هدیه ای هرچند ساده و به اصطلاح ناقابل به آنان بفهمانیم که دوستشان داریم. مطمئن باشید این عشق، محبت و صداقت شما است که برای دختران اهمیت دارد.

درباره مشکات

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

13 دیدگاه در 14 نکته خرید هدیه روز دختر که باید بدانید
  1. عالی بود
    ممنون از مطلب مفیدتون

  2. سلام
    خیلی مفید بود
    سپاسگزارم………………..

  3. سلام تشکر از مطالب مفیدتون
    خدا قوت

  4. خیلی خیلی خوب بود خیلی ممنونم

  5. یه کادو اول بخواهرم هدیه میدم که سنگ صبورم بوده
    بعد عشقم با اینکه منو ترک کرده

  6. خوب بود خسلي چيزارو فهميدم در مورد خانوم ها

  7. سلام شماره 8 غلط املایی دارد.لطفا اصلاح کنید.

  8. ممنون از مطالبتون


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *