Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

بادکنک ها جزو معدود اشیائی هستند که بزرگ و کوچک نمی شناسند و به نوعی همه دوست دارند با آن ها بازی کنند. کوچکترها بیشتر سرگرم بالا پایین انداختن بادکنک ها می شوند و بزرگ تر ها مشغول باد کردن بادکنک ها و بادکنک آرایی. به نظر ما شیرینی طراحی دکور یک مراسم جشن اعم از جشن عقد و عروسی و یا جشن تولد، از شیرینی خود مراسم کمتر نیست.

اما مشکلی که بیشتر ما، خصوصا مادران برای طراحی دکور مراسم های جشن دارند، این است که نمی دانند دقیقا باید چه کار کنند. و یا حتی ایده های جدید و جذاب برای طراحی دکور ندارند. برخی نیز فکر می کنند که طراحی دکور هزینه زیادی می خواهد. اما ما در نوشته 15 ایده جذاب بادکنک آرایی مراسم های جشن به شما نشان خواهیم داد که با صرف هزینه کم و فقط با کمی صبر و حوصله می توانید دکورهای بادکنکی بسیار جذابی طراحی نمایید. پس تا انتهای این پست با ما همراه باشید.

1- بادکنک های پر از پولک

تعداد بسیار زیادی پولک های رنگی را درون بادکنک های رنگی بریزید. آن ها را باد کنید و روی پایه های نگه دارنده نصب نمایید.

بادکنک آرایی

2- بادکنک های گلدانی شکل

مقداری پولک را در بادکنک های یک رنگ بریزید و آن ها را باد کنید. سپس به انتهای هر بادکنک یک تکه چوب و یا هر شی میله ای مقاوم نصب کنید.آن ها را در گلدان و یا لیوان مقوایی که خودتان درست کرده اید بگذارید. داخل گلدان را با وسایل تذئینی مختلف تزئین نمایید.

بادکنک آرایی

3- بادکنک های آویزدار

تعدادی بادکنک ساده و یا طرح دار یک رنگ را با گاز هلیوم پر کنید. استفاده از گاز هلیوم باعث  بالا نگه داشتن بادکنک ها در هوا می باشد. سپس به بادکنک ها  نوارهای رنگی مختلف آویزان کنید. برای زیبایی کار می توانید نوارها را فر کنید.

بادکنک آرایی

4- بادکنک های با آویز موجی

تعدادی باد کنک در چند رنگ دلخواه انتخاب کنید. آن ها را به یک اندازه باد (گاز هلیوم) کنید. تعدادی نوار و یا روبان بردارید و مانند تصویر آن ها را به صورت موج دار به دیوار بچسبانید. بادکنک ها را نیز بر اساس تصویر به دیوار بچسبانید.

بادکنک آرایی

5-بادکنک های با آویز فرفری

تعدادی بادکنک رنگی را با گاز هلیوم پر کنید. به انتهای هر کدام یک قطعه نوار نازک پلاستیکی آویزان کنید. برای فر کردن نوارها از لبه چاقو و یا قیچی می توانید استفاده کنید.

بادکنک آرایی

6-  بادکنک های قوسی شکل

تصویر زیر گویای مراحل انجام کار است. کافی است بادکنک های رنگی را باد کنید و بر اساس تصویر آن ها را به هم ببندید و کنار هم بچینید.

20 ایده جذاب بادکنک آرایی مراسم های جشن

7- بادکنک های طرح گل ضربدری

یک ایده جذاب و زیبا ترکیب دو رنگ مختلف از بادکنک ها است. شما می توانید از دو رنگ سورمه ای و شیری و یا دو رنگ دلخواه دیگر استفاده کنید و مطابق تصویر آن ها را بچینید.

20 ایده جذاب بادکنک آرایی مراسم های جشن

8- بادکنک های با چینش مورب

یک طیف رنگ از بادکنک مثلا صورتی – سفید، صورتی کم رنگ، صورتی، صورتی پر رنگ – را انتخاب کنید و مطابق تصویر آن ها را بچینید. این طراحی بیشتر برای چیدمان بر روی میز کاربرد دارد. بذای دوچندان شدن زیبایی کار بهتر است رنگ رومیزی ها و کیک با رنگ بادکنک ها ست باشد.

20 ایده جذاب بادکنک آرایی مراسم های جشن

9- بادکنک آرایی مدل درخت

کافی است چند رنگ بادکنک به دلخواه خود انتخاب کنید و آن ها را مطابق تصویر به هم متصل نمایید. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ باید متناسب با نوع مراسم باشد. مثلا ترکیب رنگ موجود در عکس بیشتر مناسب جشن عقد و عروسی است. برای جشن تولد کودکان رنگ های شادتر نظیر سبز و صورتی و نارنجی پیشنهاد می شود. این طرح بادکنک آرایی بیشتر مناسب برای استفاده در راهرو و سالن ها می باشد.

20 ایده جذاب بادکنک آرایی مراسم های جشن

10- بادکنک آرایی طرح آویز

نمونه دیگری از بادکنک آرایی به کمک روبان ها و یا نوارهای آویزان شده.

20 ایده جذاب بادکنک آرایی مراسم های جشن

11- بادکنک های آویز شده از شاخه

این طرح بیشتر مناسب جشن های عقد و عروسی است. رنگ بادکنک انتخابی بر اساس رنگ رومیزی ها و به طور کلی دکور باید باشد. انتها و یا مابین بادکنک ها شاخه های گل و برگ مصنوعی آویزان شده است که منجر به زیبایی بیشتر دکور می شود.

بادکنک آرایی

12-باکنک آرایی طرح آویز ستاره ای

با توجه به مراحل نشان داده شده در تصویر بادکنک ها را به کمک یک نوار بلند به هم متصل کنید. ستاره موجود در تصویر را هم می توانید به صورت دستی بسازید و یا آن را از فروشگاه های مرتبط تهیه نمایید.

بادکنک آرایی

13- بادکنک آرایی طرح خمیده

برای طراحی این دکور نیاز به اسپیس خمیده، چند عدد میله و یا سازه نمایشگاهی ایستاده دارید. پس از تهیه ملزومات لازم بادکنک ها را مطابق تصویر بچینید. این کار نیاز به کمی صبر و حوصله دارد.

بادکنک آرایی

14-بادکنک آرایی ردیفی شکل

همانطور که از تصویر پیدا است، بر اساس این طرح از بادکنک آرایی، بادکنک ها به صورت ردیفی به دیوار چسبانده می شوند. برای زیباسازی بیشتر فضا می توان از سقف نوارهای رنگی فرشده آویزان کرد.

بادکنک آرایی

15-بادکنک آرایی منحنی شکل

این نوع از بادکنک آرایی که بسیار زیبا و البته زمان بر نیز هست مناسب برای طراحی دکور ورودی باغ ها و تالارها می باشد. همان طور که قبلا اشاره شد برای این نوع از بادکنک آرایی به سازه های منحنی مانند جهت نصب بادکنک، نیاز می باشد.

بادکنک آرایی

توجه: به هیچ وجه به جای گاز هلیوم از گاز شهری استفاده نکنید. چرا که گاز شهری برخلاف گاز متان که بی اثر است حاوی متان بوده و اشتعال پذیر می باشد.

امیدواریم این طرح ها مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. ان شاالله در نوشته های آینده با طرح های بادکنک آرایی زیبا و جذاب دیگری نیز همراه شما خواهیم بود.

درباره مشکات

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

8 دیدگاه در 15 ایده جذاب بادکنک آرایی
  1. خیلی جالب بود..دستتون درد نکنه..

  2. سلام عزیزم من تو یه سایت دی.ه دیدم ک میشه بدون سازه منحنی و گازهلیوم هم طاق زد.میخام بدونم درسته ؟؟اخه سفارش دارم.لطفازود جوابمو بدین ممنون???

  3. من عاشق همه ی بادکنک ها شدم مخصوصن باد کنک پولکی وموجی

  4. بعضی از طرح ها خیلی جدید و جالب بودن .
    ممنونم

  5. خیلی ممنون عالی بود
    آنها را برای تولد به کار گرفتم

  6. دیدگاه *


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *