Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

بادبادک ها قصه های شیرین و جذابی دارند. ما با کمک بادبادک ها می توانیم قصه زندگی مان را شیرین تر کنیم. کار سختی نیست! فقط کافی است در مراسم های جشن عقد و عروسی، جشن تولد، سالگرد ازدواج و یا هر مناسبت شاد دیگر نظیر اعیاد ملی و مذهبی، با بادبادک ها دکوری جذاب طراحی کنید. همچنین شما می توانید بادبادک هایی که درست کردید را به عنوان یک هدیه غافل گیر کننده به کسانی که دوستشان دارید تقدیم کنید.البته اگر فعلا هیچ یک از مناسبت های ذکر شده را در پیش رو ندارید، می توانید بی بهانه بادبادک های جذاب طراحی کنید و از آن ها در دکور منزلتان استفاده کنید. پس با ما تا انتهای 6 ایده ساده ی جالب بادکنک آرایی همراه باشید.

 

 بادکنک های گل دار

تعدادی بادکنک ( سفید و یا هر رنگی که دوست دارید) را انتخاب کنید. آنها را باد کنید.( ترجیحا گاز هلیوم) انتهای بادکنک ها را با نخ و یا روبان رنگی چند دور بپیچید وگره بزنید. بر روی بادبادک ها به کمک برچسب های آماده موجود در بازار و یا برچسب هایی که خودتان درست می کنید چند عدد گل رنگی بچسبانید.همچنین برای زیباتر شدن کار به انتهای بادکنک ها روبان رنگی فر شده بیاویزید. در انتها یک نخ به هر بادکنک متصل کنید و انتهای نخ ها را به هم ببندید.

بادکنک های گلدار

بادکنک های عددی شکل

در این ایده، با استفاده از تعدادی بادکنک، طرح اعداد مختلف را در می آورید. از این ایده جهت نمایش سن در جشن تولد و یا تعداد سال های سالگرد ازدواج می توان استفاده کرد.

بادکنک های عددی شکلبادکنک های پولک دار

تعداد زیادی پولک تهیه کنید. می توانید این خرید را از مغازه های لوازم خیاطی و یا مغازه های فروش لوازم تزئینی و عروسکی انجام دهید. سپس پولک ها را قبل از باد کردن بادکنک ها به داخل آن ها بریزید. بعد از این کار بادکنک ها را باد کنید. بادکنک ها را می توانید در مراسم عروسی بالای سر عروس داماد و در جشن های تولد بالای سر کسی که تولدش است نصب نمایید و در یک موقع مناسب آن ها را با یک شی نوک تیز مثل سوزن بترکانید.

بادکنک های پولک دار

 

بادکنک های دنباله دار

یک ایده ساده اما جالب در بادکنک آرایی، اتصال بادکنک ها به یکدیگر می باشد. همانطور که در تصویر می بینید؛ ابتدا یک بادکنک بزرگ را پر از باد می کنید. سپس تعدادی بادکنک کوچکتر را در اندازه های مختلف باد میکنید و به کمک یک نخ آن ها را در امتداد یکدیگر آویزان می کنید.

بادکنک دنباله دار

 

بادکنک های پولک نشان

از فروشگاه لوازم خیاطی تعدادی پولک تهیه کنید. توجه کنید که نوع پولک ها مطابق تصویر باشند.سپس آن ها را با چسب و در طرح های مختلف به بادکنک ها بچسبانید. پولک های نشان داده شده در این طرح طلایی رنگ می باشند. اما شما مطابق سلیقه خود می توانید از رنگ های مختلف دیگر استفاده کنید.

بادکنک های پولک نشان

بادکنک های گل آرایی شده

علی رغم ساده بودن این مدل از بادکنک آرایی، دارای زیبایی فراوانی است. کافی است تعدادی گل آماده را به انتهای بادکنک ها بچسبانید. گل ها را از فروشگاه های لوازم تزئینی و مجسمه سازی می توانید تهیه کنید. همچنین می توانید از گل های سبد گل ها و دسته گل های منزلتان استفاده کنید.

یادکنک گل آرایی شده

 

امیدواریم  طرح های ارائه شده، مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. در این نوشته سعی شد طرح های ساده تصویری، همراه آموزش متنی، ارائه شود. ان شاالله در نوشته های آینده دکوراسیون های زیبا و جذاب که در آن ها از روش های مختلف بادکنک آرایی برای جشن ها و مراسم های مختلف استفاده شده است، برای شما کاربران عزیز کیک ساز آماده خواهیم کرد.

درباره مشکات

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

2 دیدگاه در 6 ایده ساده ی جالب بادکنک آرایی
  1. سایتتون
    عالی عالی عااااالیه


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *