سوالات متداول

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34
  1. کیک ها کجا ساخته می شوند؟

    تمامی کیک هایی که شما سفارش می دهید، به دست قنادی های معتبر و دارای مجوز های رسمی و قانونی تولید می شوند. کیک شما مطابق سفارش و طراحی شما ساخته می شود و تیم کیک ساز بر کیفیت آن ها نظارت می کند.

  2. محدوده جغرافیایی خدمات کیک ساز کجاست؟

    در حال حاضر خدمات کیک ساز محدود به مناطق 22 گانه شهر تهران است.

  3. آیا امکان سفارش فوری وجود دارد؟

    خیر. از آنجایی که ساخت کیک (شامل تولید کیک پایه و آماده سازی آن) فرآیند زمان بری است، نمی توانیم سفارشات شما را زود تر 48 ساعت آماده تحویل کنیم.

  4. آیا بعد از سفارش امکان انصراف وجود دارد؟

    چون با نزدیک شدن به موعد تحویل سفارش شما آماده می شود، بستگی به زمانی که تا تحویل مانده (و اینکه وضعیت سفارش شما در چه مرحله ای است) شرایط انصراف مشخص می شود. برای اطلاع بیشتر، شرایط برگشت و انصراف را مطالعه نمایید.

  5. چه روش های پرداختی برای خرید درنظر گرفته شده؟

    پرداخت اینترنتی از طریق کارت های شتاب، روش اصلی پرداخت در کیک ساز است. درحال حاضر خدمات پرداخت در محل قابل ارایه نیست.

  6. آیا پس از ارسال سفارش امکان برگشت وجود دارد؟

    درصورتی که سفارش شما تولید و توسط واسط حمل ارسال شده باشد، با توجه به تاثیر زمان رفت و برگشت، امکان بازگرداندن محصول به تولید کننده وجود ندارد. ولی اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، بسته به زمان مانده به تحویل، بر اساس شرایط برگشت و انصراف، امکان لغو سفارش وجود دارد.

  7. کیک ساز چگونه کیفیت کیک های ارسالی را تضمین می کند؟

    کیک ساز، تمام محصولات ارسالی را از نظر کیفیت مواد اولیه، رعایت بهداشت و کیفیت تولید و همچنین حمل صحیح و مناسب به دست مشتری تضمین می کند. درصورتی که مشکلی در خصوص موارد مورد تضمین کیک ساز را به ما اطلاع دهید، بسته به انتخاب مشتری در کوتاه ترین زمان محصول جایگزین ارسال خواهد کرد یا کل هزینه پرداختی را مسترد می نماید.

  8. چرا قیمت نهایی فروش کیک های کیک ساز نسبتا پایین است؟

    یکی از پایه های کسب و کار کیک ساز بر استفاده از ظرفیت آزاد و بدون استفاده قنادی هاست. با توجه به این موضوع، سعی شده با کاهش هزینه سربار در مقابل افزایش تولید تا ظرفیت تولید کنندکان کیک در کنار مواد با کیفیت و فرآیند تولید حرفه ای، مزیت قیمتی در محصولات کیک ساز وجود داشته باشد.