Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

اگر به دنبال یک مجموعه تفریحی شاد وهیجان انگیز برای سپری کردن یک روز تعطیل همراه با فرزند یا فرزندانتان هستید، مجموعه تفریحی، ورزشی شهربازی پارک ارم می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

بخش های مختلف شهربازی پارک ارم

پارک ارم در کیلومتر چهار اتوبان تهران – کرج واقع شده است. این پارک با وسعتی بیش از 75 هکتار بزرگترین پارک ایران است. این مجموعه تفریحی که با داشتن امکانات بالای تفریحی، آموزشی خود سالانه میزبان جمع کثیری از خانواده های ایرانی و اردوهای دانش آموزی است، شامل بخش های زیر است:

1- سه شهر بازی با بیش از 74 دستگاه تفریحی

شهر بازی شماره یک این مجموعه تفریحی، دارای وسایل و امکانات تفریحی، سرگرمی رالی کودک، قوی گردان، تاب کودک، یوروبانجی، آسانسور(جامپینگ)، رنجر دوبل، اسب گردان، فریزبی کودک، کشتی صبا، یوفو، سفینه، تونل وحشت، ترن هوایی کودک، سرسره بادی، آستروجت، تاب زنجیری بزرگسال، استخرتوپ، کشتی کودک، سالتو، سینما 4 بعدی، آبشار، کریزی دنس، فان اسپریت (بالن)، مینی جت، سورتمه، فریزبی بزرگسالان، ماشین برقی بزرگسالان، ماشین برقی کودکان، بازی های کامپیوتری، تله سیژ، عینک سه بعدی و ستاره گردان می باشد. همچنین در این مجموعه امکانات رفاهی و بهداشتی موجود می باشد.

در شهر بازی شماره دو این مجموعه امکانات تفریحی نظیر سورتمه، جایرسوئینگ، دیسک و کاستر، پاراتاور، موتور کودکان، اسب گردان، قطار شادی(ترن کودک)، استخر توپ، کاترپیلار، آکروجت، یوروبانجی، کشتی امیر، قوی گردان، چرخ و فلک، آفتاب و مهتاب، سفینه، مونوریل، ترن هوایی کودک، تونل وحشت، ماشین برقی بزرگ، سینما 4 بعدی، رالی کودکان، فیلیپر، حلقه گردون، کشتی کودک، ماشین برقی کودک، رالی آسفالتی، موتور پرشی، سرسره بادی، بوستر، موتورکوبنده برقی، بازیهای کامپیوتریو عینک سه بعدی به چشم می خورد. شهربازی شماره دو نیز دارای نمازخانه و سرویس های بهداشتی و سایرامکانات رفاهی می باشد.

و شهربازی شماره سه مجموعه ارم دارای امکانات تفریحی تاب پرنده، اسکیت یو، ماشین بنزینی (کارتینگ)، آبشار، ترن هوائی خانواده و عینک 3 بعدی می باشد.همچنین ماننده دو مجموعه دیگر دارای امکانات رفاهی نیز می باشد.

2- بزرگترین باغ وحش پایتخت با بیش از 110 گونه جانوری

بیشتر از 800 جاندار از 111 گونه مختلف در قفس های کوچک و بزرگ باغ وحش ارم زندگی می کنند؛ از گونه های مختلف پستانداران، خزندگان، آبزیان و پرندگان. حدود 60 درصد این حیوانات بومی ایران و باقی از نقاط دیگر دنیا به خصوص آفریقا به ایران آورده شده اند. ذر باغ وحش ارم حیوانات جذابی چون انواع میمون ها، شیرهای آفریقایی، پلنگ ایرانی و ببر سیبری زندگی می کنند.

3- دریاچه زیبا و منحصر به فرد قایقرانی و ماهیگیری

این دریاچه زیبا در مساحتی بیش از 9 هکتار می باشد. خانواده های ایرانی می توانند در این دریاچه یک روز شاد و پر از هیجان را با قایق سواری و ماهیگیری تجربه نمایند.

4- تالارهای پذیرایی کشتی

این تالارهای پذیرایی در چهار سالن و با ظرفیت بیش از 2000 نفر اماده ارائه خدمات به هموطنان می باشد. جهت رزرو این تالارها می توانید با شماره تماس 44162828-021  تماس حاصل نمایید.

5- استخرهای شنای تابستانی ویژه بانوان

بر اساس آنچه در سایت مجموعه ورزشی ارم آمده است نرخ بلیط استخرهای ویژه بانوان  شنبه الی چهار شنبه :30000 تومان و پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل :35000 تومان می باشد. همچنین اطلاعات مربوط به مشخصات فنی استخرها در جدول زیر آمده است.

 

استخر شماره 

طول(متر) عرض (متر) ارتفاع گروه سنی
1 34/70 24/40 از 1/30 تا 2 متر نوجوانان و بزرگسالان
2 18/80 16/70 از 50تا 80 سانتی متر مخصوص کودکان

موتورخانه تصفیه استخر دارای سه پمپ تخلیه و گردش آب و 9 منبع فیلتر تصفیه آب می باشد.

6- فضاهای سبز و جنگلی
7- سالن سرپوشیده بازی (قلعه سحر آمیز با 110 بازی و گیم)

همچنین شما می توانید بازی و هیجان را در قلعه سحرآمیز پارک ارم با بیش از 110 بازی مهیج تجربه کنید. این قلعه سحرآمیز که در فضایی به وسعت 4000 متر مربع ساخته شده است می تواند یک روز رویایی را برای والدین و فرزندانشان خلق نماید.

این قلطعه سحرآمیز دارای امکاناتی چون  کافی شاپ؛ رستوران، سینمای 4بعدی، اولین صخره نوردی متحرک کشور، صندلی پرنده، ماشین کوبنده، سفینه، جامپراند، قطار، چرخ و فلک، جیمبو، توپ جادوئی، شاتل باس و بازی های ورزشی بیلیارد، منطقه جادویی، تیراندازی لیزری، شوتینگ گالری، تیراندازی، رانندگی، بازی‌های جنگی و  ویژه برنامه شاد و مهیج لیزر شو  می باشد.

همچنین این قلعه سحرآمیز دارای سالن اتاق تولد  به همراه عمو موسیقی و اجرای برنامه های شاد و امکانات کامل پذیرایی جهت برگزاری جشن تولد کودکان می باشد.

8- توقفگاه های وسیع جهت خودرو و موتورسیکلت

این توقف گاه ها با مجموع مساحت توقفگاه 10.5 هکتار و ظرفیت 5000 خودرو در آن واحد و 15000 وسیله نقلیه در طول روز پذیرای بازدیدکنندگان خود می باشد.در جدول زیر جزئیات مربوط به هر توقف گاه ذکر شده است.

 

ظرفیت

فضا

محل 

نام توقفگاه

1200 خودرو

25000 متر مربع

شهربازی 1

توقفگاه شماره 1

750 خودرو

15000 مترمربع

شهربازی 1

توقفگاه شماره 3

1500 خودرو

30000 مترمربع

شهربازی 2

توقفگاه شماره 2

750 خودرو

15000 مترمربع

باغ وحش

توقفگاه باغ وحش

450 خودرو

9000 مترمربع

حاشیه رودخانه

توقفگاه رودخانه

350 مترمربع

10000 مترمربع

 

بلوارها و خیابان کمربندی

9-عرضه انواع مواد غذایی و همچنین ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان در سطح مجتمع

جدول زمان بندی برنامه های شهربازی پارک ارم

 

روز

ساعت

توضیحات

شهربازی

شنبه الی پنجشنبه

17  الی 1 بامداد

سه ماه تابستان

شهربازی

روزهای جمعه و تعطیلات رسمی

14  الی 2 بامداد

سه ماه تابستان

باغ وحش

روزهای شنبه الی چهارشنبه

9:30  الی 19:30

سه ماه تابستان

باغ وحش

روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل

10 الی 20:15

سه ماه تابستان

قایقرانی 

همه روزه

12  الی 24

سه ماه تابستان

استخر بانوان

همه روزه….

10  الی 17

سه ماهه تابستان 95

.

 

روز

ساعت

توضیحات

شهربازی

شنبه الی چهارشنبه

17 الی 22

سه ماه پاییز

شهربازی

روزهای پنج شنبه ، جمعه

و تعطیلات رسمی

17 الی 23

سه ماه پاییز

باغ وحش

روزهای شنبه الی چهارشنبه

9:30 الی 16

سه ماه پاییز

باغ وحش

روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل

10 الی 17

سه ماه پاییز

قایقرانی 

همه روزه

12 الی 23

سه ماه پاییز

استخر بانوان

تعطیل می باشد

سه ماهه پاییز 95

.

 

روز

ساعت

توضیحات

شهربازی

 

تعطیل می باشد

سه ماه زمستان

شهربازی

 

تعطیل می باشد

سه ماه زمستان

باغ وحش

روزهای شنبه الی چهارشنبه

9:30 الی 15

سه ماه زمستان

باغ وحش

روزهای پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیل

10 الی 17

سه ماه زمستان

قایقرانی 

همه روزه

19 الی 12

سه ماه زمستان

استخر بانوان

 

تعطیل می باشد

سه ماهه زمستان 95

آدرس  مجموعه تفریحی، ورزشی شهربازی پارک ارم

این مجموعه تفریحی در انتهای بزرگراه شهید باکری واقع شده است. امیدواریم در پارک ارم یک روز شاد و فراموش نشدنی را سپری کنید.

تخفیف های ارم

تخفیف های مجموعه تفریحی ارم را می توانید از سایت های تخفیف گروهی بزرگ و معتبری چون تخفیفان و نت برگ مشاهده و استفاده نمایید.

درباره مشکات

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *