Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/cakesaz/domains/cakesaz.com/public_html/wp-content/themes/rttheme18-1/rt-framework/functions/rt_breadcrumb.php on line 34

روز تولد تنها سالی یک بار رخ می دهد . به همین خاطر بیشتر افراد دوست دارند جشن روز تولد خود را به بهترین شکلِ ممکن برگزار کنند. صرف نظر از سنی که در آن قرار دارید، جشن تولد شما می تواند برای سال ها در یاد بماند. مطمئن شوید که همه چیز را به درستی آماده کرده اید. در این نوشته قصد داریم، نکاتی را برای برگزاری هرچه بهتر جشن تولد کودکان بیان کنیم. پس تا انتها همراه ما یاشید.

برگزاری جشن تولد برای کودکان

  1. لیستی از مهمانان را ایجاد کنید: یکی از قوانین خوبی که در این شرایط می توان از آن تبعیت کرد، سن کودک به علاوه موارد زیر است:

بسته به بزرگسالانی که می توانند در این جشن حضور داشته باشند، می توانید فهرست خود را ایجاد کنید. اما این تعداد از بزرگسالان نباید بسیار زیاد باشد. به کودک خود اجازه دهید دوستان نزدیک خود را در به این جشن دعوت کند. حالا برنامه ریزی را آغاز نمایید.

  • زمانی که می خواهید لیست مهمانان را تهیه کنید، زمان بندی را مدنظر داشته باشید. آیا مواردی که ممکن است باعث ایجاد مشکل شود را از قبل مدنظر قرار داده اید؟ تعطیلات، فعالیت های مدرسه و سایر موارد؟
  1. محل برگزاری، زمان و تم جشن تولد خود را انتخاب کنید: اگرچه مجبور نیستید جشن تولد را در منزل خود برپا کنید، اما انتخاب منزل به عنوان محل برگزاری این جشن، ساده ترین گزینه ای است که پیش روی خود دارید. اگر به هر دلیلی تمایل نداشتید در منزل جشن تولد بگیرید، گزینه های دیگری نیز پیش رویتان خواهد بود. می توانید از رستوران های دلخواه و یا پارک و شهر بازی استفاده نمایید.

  • اگر این کار را در منزل خود انجام می دهید، در مورد طراحی یک دکوراسیون با یک تم زیبا فکر کنید. اگر گزینه های خود را کمتر کنید، انتخاب دکوراسیون، غذا و برنامه ریزی بازی برای آن ساده تر خواهد بود.
  • اجازه دهید کودک تم های موجود را انتخاب کند و سپس ببینید کدام یک از این تم ها را می توانید در فروشگاه های اطراف منزل پیدا کنید. ممکن است بخواهید کودک را با خود به فروشگاه ببرید و از تصمیم گیری های او استفاده نمایید.
  • زمانی را برای برگزاری جشن انتخاب کنید که هم برای والدین و هم برای کودکان زمان مناسبی است. در دسترس بودن والدین نیز گزینه بسیار مهمی است.
  1. مهمانان خود را دعوت کنید: این موضوع باید سر وقت اعلام شود و به درستی برنامه ریزی گردد. می توانید به والدین زنگ بزنید یا کارت دعوت را در مدرسه به آن ها بدهید.

  • از معلم بخواهید کارت دعوت را در پوشه های بچه ها قرار دهد. این موضوع شما را مطمئن می سازد بچه هایی که دعوت نیستند کار دعوت ها را نمی بینند و ناراحت نمی شوند.
  1. مواد غذایی و دکوراسیون منزل یا محل برگزاری را انتخاب کنید: خوب حالا که تعداد مهمانان و تم تولد خود را می دانید، می توانید غذا، نوشیدنی و دکوراسیون مناسب با آن را پیدا کنید. مطمئن شوید که این کار را از قبل انجام می دهید. شما که نمی خواهید روز تولد کار زیادی داشته باشید؟!
  • علاوه بر دکوراسیون، به چیزهایی فکر کنید که بچه ها می توانند با خود به منزل ببرند. این موارد می تواند اسباب تزیین منزل یا بازی هایی باشد که انجام داده اند. از صرف هزینه زیاد پرهیز کنید.
  • کیک را فراموش نکنید! به آب، نوشیدنی و سایر مواد غذایی جایگزین هم فکر کنید. ممکن است کودکان کیک را نخورند، ظرفی برای قرار دادن این کیک در نظر داشته باشید.
  • در صورت لزوم، خرید فنجان، بشقاب، دستمال کاغذی، چنگال و قاشق را فراموش نکنید.
  • از تهیه یک کیک تولد زیبا و جذاب برای کودکان خود غافل نشوید. در نوشته های گالری تصاویر کیک قلبی و گالری تصاویر کیک تولد با تم کودکانه احتمالا بتوانید طرح دلخواهتان را پیدا کنید. پس از انتخاب طرح دلخواهتان به صورت آنلاین می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا ما آن را در اسرع وقت برای شما آماده کنیم. به همین سادگی، به همین خوشمزگی!
  1. چند بازی مختلف انتخاب کنید: اگرچه کودکان می توانند در هر شرایطی خود را سرگرم کنند اما مطمئن شوید که فعالیت های موجود را از قبل برنامه ریزی کرده اید و می توانید آن را به درستی مدیریت کنید. البته ما برای راحتی شما، قبلا لیستی از بازی ها را تهیه کرده ایم تا بتوانید راحت تر بازی دلخواه خود را انتخاب کنید.

  • اگر تمی دارید سعی کنید به آن پایبند باشید. کودکان ممکن است تم های مختلفی را داشته باشند. تمی برای طرح پرنسس ایجاد کنید یا برای تم فضا، راکت هایی را ایجاد نمایید. از سایر والدین نیز ایده بگیرید. از ایده های موجود در نوشته های زیر نیز می توانید استفاده نمایید:
  • ۱۵ ایده جذاب بادکنک آرایی
  • ۶ ایده ساده ی جالب بادکنک آرایی
  • ۱۰ ایده جذاب بادکنک آرایی کودکانه
  • این بازی ها برای پوشش دادن مهمانی بسیار عالی هستند. کودکان هر چیزی که خواستند را می توانند با خود به خانه ببرند.
  1. به فکر بزرگسالان نیز باشید: خوشبختانه یک یا دو نفر بزرگسال نیز به صورت داوطلبانه در این مهمانی حضور خواهند داشت. مطمئن شوید که برای آن ها نیز مواردی را فراهم می کنید. غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه این افراد را تامین کنید.
  • اگر سوپر مارکت یا مغازه ای شما را در برپایی جشن یاری کرده است، برای آن ها نیز مواردی را ارسال کنید و تشکر نمایید. این گزینه الزامی نیست اما حرکت خوب و ارزشمندی محسوب می شود.

امیدواریم نکات مطرح شده در این نوشته مفید بوده باشد و شما به کمک آنها بتوانید جشن تولدی مهیج و خاطره انگیز برای کودکان عزیزتان برگزار کنید.

درباره مشکات

گرافیست و نویسنده سایت و نشریات. علاقه خاصی به وردپرس دارم. به دنبال ایده های جدید و جذاب در کارم هستم. معتقدم زمان گران مایه ترین سرمایه هست و برای همین سعی می کنم مطالب مفید و ناب برای کاربران آماده کنم.

1 پاسخ به راهنمای برگزاری جشن تولد برای کودکان
  1. مرسي إز راهنمايي شما ☺️☺️


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *